![]() |
Identiteitskaart met vingerafdruk op komst
De meest fascistische maatregel van de laatste 50 jaar. Dank U stuk (rotte) Ham. Misschien ook direct een beetje DNA & een retina scan?
Enne: Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...op-komst.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.ad.nl/nieuws/raad-van-sta...icht~a5223367/ |
wie daar tegen is, heeft iets te verbergen en is dus een crimineel. Preventief oppakken zal dat probleem wel oplossen
|
Als ik het goed begrijp gaan je vingerafdrukken rechtstreeks op je identiteitskaart komen en nergens opgeslagen worden.
Dan heb ik er geen bezwaar tegen. |
Citaat:
een databank gdv met vingerafdrukken en dna van iedereen in dit land. (en ja, dat kan ook offline) alleen toegankelijk voor matching en bepalen identiteit naam-vingerafdruk-dna daar zit geen enkele schending van de privacy in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan kunnen ze toch gewoon van elke passagier de vingerafdrukken nemen en controlleren. Nu gaan ze de vingerafdrukken vergelijken met die op de identiteitskaart. Wat is daar het nut van als de identiteitskaart toch vervalst is? |
Citaat:
Nu is iedereen dus al crimineel voordat er een feit gepleegd is ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze dat dan onmiddellijk zeggen en er zo geen lulkoek rondhangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als dat het voorwendsel is, dan liegt men. |
Citaat:
daar komt ge immers t land niet in zonder in die databank te zitten met uw vingerafdruk. |
Citaat:
Toon mij dat machientje eens? ;-) |
Citaat:
je komt immigrations niet voorbij zonder inscannen van je vingerafdruk. dus mogelijk is dat zeker. andere optie is dat de gemeente de data vernietigt nadat ze in de chip ingevoerd wordt. |
Ik ben voorstander.
Ik voel me niet beschuldigd als crimineel als de overheid mijn naam kent, mijn adres en zelfs mijn vingerafdrukken èn DNA. Spijtig dat die vingerafdrukken niet verzameld worden in een internationale databank/ Mocht hier in de buurt een verkrachting gebeuren, en er wordt een vingerafdruk gevonden, dan zouden ze zich de tijd kunnen besparen om langs mij te komen. En hebben ze meer tijd om de dader bij zijn teelballen te grijpen. . |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be