Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   trolaccounts (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238788)

HOUZEE ! 16 mei 2017 18:23

trolaccounts

Zou het niet overzichtelijker zijn als iedere forumdeelnemer ook recht had op één trolaccount.

Nu post ik al mijn berichten onder het zelfde gebruikersaccount, wat onoverzichtelijk is voor de andere deelnemers aan het forum.

Sterke inhoudelijke reacties verliezen betekenis en trollende opmerkingen missen hun doel.

En ik wil mij niet toeleggen op één bepaalde discipline ...

Als iedereen nu ééns recht zou hebben op één trolaccount, dan is dat probleem opgelost.

Hypochonder 16 mei 2017 18:50

Dubbelnicks zijn verboden. Oproepen daartoe moet streng bestraft worden.

Eduard Khil 16 mei 2017 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8451180)
Dubbelnicks zijn verboden. Oproepen daartoe moet streng bestraft worden.

vroeger waren dubbelnicks niet verboden. Daarna waren dubbelnicks verboden om een ban te omzeilen, daarna werden dubbelnicks tout court verboden.

Eduard Khil 16 mei 2017 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8451170)
Zou het niet overzichtelijker zijn als iedere forumdeelnemer ook recht had op één trolaccount.

Nu post ik al mijn berichten onder het zelfde gebruikersaccount, wat onoverzichtelijk is voor de andere deelnemers aan het forum.

Sterke inhoudelijke reacties verliezen betekenis en trollende opmerkingen missen hun doel.

En ik wil mij niet toeleggen op één bepaalde discipline ...

Als iedereen nu ééns recht zou hebben op één trolaccount, dan is dat probleem opgelost.

Het zou inderdaad misschien wel een goed idee zijn om naast mijn serieus profiel nog een trolaccount te hebben :lol:

Xenophon 16 mei 2017 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8451182)
Het zou inderdaad misschien wel een goed idee zijn om naast mijn serieus profiel nog een trolaccount te hebben :lol:

Ja, ik zou graag uw grappige kant eens leren kennen.

DewareJakob 16 mei 2017 19:13

Trollen zijn nooit grappig, altijd vervelend.

Wapper 16 mei 2017 19:15

Ik zou 1 account behouden, maar wel door de toevoeging van een gif aangeven dat men in troll-modus werkt. Dit voor de wat tragere medeforummers die het niet direct doorhebben.

Eduard Khil 16 mei 2017 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8451188)
Trollen zijn nooit grappig, altijd vervelend.

kijk, een huiltrol :lol:

Tavek 16 mei 2017 20:11

Over huiltrollen gesproken, waar zit de stamvader der huiltrollen eigenlijk ?

Eduard Khil 16 mei 2017 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8451214)
Over huiltrollen gesproken, waar zit de stamvader der huiltrollen eigenlijk ?

aan het foerageren waarschijnlijk, in de tuin van de huisbaas

The Paulus Experience 16 mei 2017 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8451190)
Ik zou 1 account behouden, maar wel door de toevoeging van een gif aangeven dat men in troll-modus werkt. Dit voor de wat tragere medeforummers die het niet direct doorhebben.

Dat schiet dan zijn doel voorbij hé

Knuppel 16 mei 2017 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8451182)

Voor een behoorlijk aantal forummers volstaat één nick al als trol-account.

Eyjafjallajökull 16 mei 2017 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8451219)

En daar uitgegleden en tot op heden is niemand daar op uit gekomen.
Niemand die hem ook als vermist heeft op gegeven :lol:

Pandareus 16 mei 2017 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8451219)

:lol::lol::lol:

Of van armoede terug leven van rijst met tomatensaus

Pandareus 16 mei 2017 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8451249)
En daar uitgegleden en tot op heden is niemand daar op uit gekomen.
Niemand die hem ook als vermist heeft op gegeven :lol:

De huisbaas zal gelukkig zijn, gedaan met dat omwoelen van de tuin op zoek naar eetbare wortels en planten.

Hoomer 17 mei 2017 06:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8451276)
De huisbaas zal gelukkig zijn, gedaan met dat omwoelen van de tuin op zoek naar eetbare wortels en planten.

Ze zullen hem toch niet van hun eilandje gegooid hebben. Of de nieuwen huisbaas heeft internet afgesloten of hij is met ons bemmeke en ons perzik mee naar seniorennet verhuist, wees eerlijk hij heeft ondertussen toch de gezegende ouderdom bereikt dat seniorennet de oplossing is daar valt dat getrol niet mits de mensen daar elke morgen alles opnieuw lezen alsof het de eerste keer is. ;-)

vlijmscherp 17 mei 2017 07:22

ik dacht dat iedereen een trol is? is het niet beter dat iedereen een gewoon account mag maken? of gaat er dan te serieus gediscussieerd worden en gaat er moeten geluisterd worden naar de anderen hun mening?

Knuppel 17 mei 2017 09:38

Citaat:

ik dacht dat iedereen een trol is?
Aan zichzelf denken niet al te snuggere mensen de wereld te kennen.

Knuppel 17 mei 2017 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8451276)

Niet te vroeg juichen. Het is niet de eerste keer dat de aandachtshoer er voor een tijdje de buik van vol heeft om ofwel "geen praat" meer te krijgen, ofwel om praat te krijgen die hem alles behalve welgevallig is.

Knuppel 17 mei 2017 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8451332)
Ze zullen hem toch niet van hun eilandje gegooid hebben. Of de nieuwen huisbaas heeft internet afgesloten of hij is met ons bemmeke en ons perzik mee naar seniorennet verhuist, wees eerlijk hij heeft ondertussen toch de gezegende ouderdom bereikt dat seniorennet de oplossing is daar valt dat getrol niet mits de mensen daar elke morgen alles opnieuw lezen alsof het de eerste keer is. ;-)

Uit de leeftijd van ouder wordende mensen een algemene conclusie trekken wijst op vroegtijdige dementie....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be