![]() |
Aftellen naar Les 24H Du MANS.
Les 24 Heures du Mans 2017 sont la 85e édition des 24 Heures du Mans et aura lieu les samedi 17 et dimanche 18 juin 2017.
Zaterdag 14 juni wordt de start weer gegeven. De meest tot de verbeelding sprekende 24h race ter wereld. Wie wordt het dit jaar ? Ik gok op Porsche. ![]() Wie het niet wordt ? Een volledig elektrische wagen. |
Wat een walgelijk francofoon feestje is dat daar. Hopelijk is het geen francofoon baggermerk die de race wint.
|
Citaat:
U snapt het niet ? |
Belachelijke "sport".
|
Doet Toyota terug mee? Ik gun die sukkelaars toch een succes.
|
Moordenaars zijn het. Tegen de muur ermee!
|
Spannend, auto's die toerkes rijden, pffff.
Moesten ze nu tenminste miniguns op die auto's zetten... |
Ik begrijp niet wat mensen leuk vinden aan naar sport te kijken. Zelf fietsen kan je leuk vinden....of zelf wat sjotten of met een auto rondscheuren op een circuit...maar wat daar dan leuk aan is om anderen dat te zien doen ontgaat me helemaal.
|
Citaat:
|
Herhaling van vorig jaar.
|
Henri weet precies op welke knopjes hij moet duwen om mensen op de kast te krijgen :lol:.
|
Daar heb nu ik nu nog eens nooit van gehoord zie ...
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Daar aan het circuit ligt ook het automuseum...
"verplichte kost" voor wie daar in de buurt verzeild raakt.Laat ze ondertussen maar "toerkes" rijden daarbuiten.Wie iet of wat geinteresseerd is in de geschiedenis van de automobiel(en ja,wat dacht je,vooral de Franse automobiel) en de motorfiets,kan daar zijn ogen de kost geven... Ach,die eerste motorfietsen,soms bedenk ik me daar wel eens bij dat men U chirurgisch moest verwijderen uit uw motorfiets als U een verkeerde beweging maakte tussen die riemen en tandwielen....:oops: Daar staan ook nog automobielen die men vooraan in brand moest steken om ermee te kunnen rijden.(voordat de electrische bougie de ontsteking verzorgde moesten "automobielen" als het ware een "vlam" binnenpakken........).Dat was duidelijk nog uit de tijd dat de stoommobiel een technisch veel betere oplossing was....:-) enfin.....zeker bekijken mensen |
Doet Audi nog mee? Ik geloof het niet want die gingen zich volledig over de ontwikkeling van elektrische wagens buigen en dat ten koste van de Le Mans race. (niet zeker van)
|
Lance Armstrong gaat winnen. Twee minuten voor op den tweeden
|
Tgaan verlengingen zijn en bij de penaltys gaat Brugge winnen
|
Straks de formule E in Parijs bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=NRl3waXyA-E
Leve youtube. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be