![]() |
Boormachine
Als je in het toilet geboord hebt, is het dan aangewezen om uw boormachine te reinigen voor je in het salon boort?
|
De oplossing?
wc pot schoon maken lastige klus accu boor met toiletborstel gemakkelijk :rofl: Nog een leuk hulpje? hulp middel om je broek aan te trekken rug klachten en ouderen ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik probeer me te bedenken WAAROM je in een toilet zou moeten boren.
Het komt mij voor dat,na 200 jaar ontwikkeling,men het juiste aantal gaten wel reeds heeft kunnen aanbrengen bij de vervaardiging van voornoemd sanitair gemak? |
Citaat:
|
Citaat:
Als je wil boren laat je dat best in de koffer waar dat thuis hoort |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarna kan je veilig in je salon gaan boren. Let wel: in lederen salons is het makkelijker boren dan in stoffen salons omdat daarbij uitgerafelde draadjes al eens rond de boorkop durven te gaan zitten. Maar die haal je dan weer simpel weg door je boormachine, draaiend natuurlijk, een kwartiertje in een vuurtje te leggen. |
Citaat:
|
Niet als het een eenmalige boring in dat salon betreft.
|
Na een boring in de excrementenomgeving is het aangeraden de drilldo te reinigen met een sterk anticeptisch product.
|
Citaat:
WC-potten ....bwoaff...misschien 200 jaar. De "evolutie" vond het blijkbaar onnodig om urine nauwkeurig,geleid met vaste hand en binnen een of andere rand te deponeren... ...dat was vroeger in het bos ook niet nodig... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be