Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Varkensbloed tegen overlast moslims (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238847)

Chapiro 21 mei 2017 08:58

Varkensbloed tegen overlast moslims

Een discriminerend lid van de Belgische politieke rechts-conservatieve partij N-VA heeft zich in de problemen gewerkt nadat hij tijdens een gemeenteraadsbijeenkomst moslims beledigde. De burgemeester heeft nu een klacht ingediend tegen N-VA-politicus Yves Rega, onder andere gemeenteraadslid voor de portefeuille Gelijke Kansen in Heers.

https://www.nieuwskoerier.nl/news/13...-voorkomen/out

Bij ons is deze discussie gesloten, jullie begrijpen wel waarom.

Hoe denken jullie over deze uitspraak?

Zipper 21 mei 2017 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8453786)
Een discriminerend lid van de Belgische politieke rechts-conservatieve partij N-VA heeft zich in de problemen gewerkt nadat hij tijdens een gemeenteraadsbijeenkomst moslims beledigde. De burgemeester heeft nu een klacht ingediend tegen N-VA-politicus Yves Rega, onder andere gemeenteraadslid voor de portefeuille Gelijke Kansen in Heers.

misschien een beetje lomp, maar na de overlast die "wij" hier de laatste vijftig jaar hebben gekregen, valt dat nog goed mee.

Chapiro 21 mei 2017 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8453789)
misschien een beetje lomp, maar na de overlast die "wij" hier de laatste vijftig jaar hebben gekregen, valt dat nog goed mee.

Daar ben ik het mee eens.
Het is eigenlijk een wanhoopsscheeuw naar de gevestigde orde, welke de andere kant uit blijft kijken.
Maar ook bij jullie heerst de Oikofobie over de autochtone burgers.

Zeus 21 mei 2017 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8453791)
Het is eigenlijk een wanhoopsscheeuw naar de gevestigde orde, welke de andere kant uit blijft kijken.

Je bedoelt zijn partijgenoten - de staatssecretaris voor asiel en migratie, de minister van binnenlandse zaken en de minister van integratie?

TREBRON 21 mei 2017 10:02

Citaat:

Onverstandig van die man , daar houd ik het bij.
Mijn kleindochters hebben van moslimkant ook al wat moeten horen wat veel erger is dan dat varkensbloed. Niemand doet daar zijn mond over open.
Ik zou hier een dozijn uitdrukkingen kunnen neerschrijven die naar hun hoofd geslingerd worden maar dan word ik zeker gebanned voor vulgaire uitspraken.:roll:

Chapiro 21 mei 2017 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 8453814)
Onverstandig van die man , daar houd ik het bij.
Mijn kleindochters hebben van moslimkant ook al wat moeten horen wat veel erger is dan dat varkensbloed. Niemand doet daar zijn mond over open.
Ik zou hier een dozijn uitdrukkingen kunnen neerschrijven die naar hun hoofd geslingerd worden maar dan word ik zeker gebanned voor vulgaire uitspraken.:roll:

Ben het eens.
Maar zolang europa niet wordt verdedigd tegen de islam en haar duivelsverzen, begin je als eenling helemaal niets.

Xenophon 21 mei 2017 11:24

Varkensbloed? Dat is een gevaar voor de maatschappij en dient streng beteugeld.

werkman 21 mei 2017 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8453823)
Ben het eens.
Maar zolang europa niet wordt verdedigd tegen de islam en haar duivelsverzen, begin je als eenling helemaal niets.

Ieder van ons verdedigt zichzelf.
Dat is onze benadering van democratie.
En ten gepasten tijde vegen wij wel varkensbloed aan de ingang van onze woning. Dan weten Gods engelen waar ze niet moeten zijn om zijn taak te volbrengen.

Odol 21 mei 2017 11:58

Domme uitspraak.

Maar ik ben nog altijd nieuwsgierig om wat voor soort overlast het gaat.
En waarom men varkensbloed moet gebruiken ipv de normale middelen die de wet ons biedt?

TV-verslaafde 21 mei 2017 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8453791)

Den Internationale Judenpresse.

Alle grapjes weggelaten. Welke meerwaarde bieden die mensen aan onze maatschappij? Ofwel zagen ze ofwel maken ze amok. Ze jagen de autochtonen weg uit de steden; stichten enclaves en dringen hun brol op. Westerse democratien zijn te zwak...

edwin2 21 mei 2017 12:10

Door waarde toe te kennen aan de aanwezigheid aan varkensbloed, varkenskoppen etc. maakt dit tot een bron van waarde, ook al is dit negatief. Men kan zich beter richten tot datgene wat juist positief is. Betrokken personen moeten zich meer richten op wat positief is dan te blijven hangen in hun halal of koosjer modus.

reservespeler 21 mei 2017 12:11

Citaat:

Gemeenteraadslid????
Of OCMW voorzitter????

reservespeler 21 mei 2017 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Odol (Bericht 8453868)
Domme uitspraak.

Maar ik ben nog altijd nieuwsgierig om wat voor soort overlast het gaat.
En waarom men varkensbloed moet gebruiken ipv de normale middelen die de wet ons biedt?

De normale middelen helpen blijkbaar niet.
De politie weet weeral van niets.

reservespeler 21 mei 2017 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8453873)
Den Internationale Judenpresse.

Alle grapjes weggelaten. Welke meerwaarde bieden die mensen aan onze maatschappij? Ofwel zagen ze ofwel maken ze amok. Ze jagen de autochtonen weg uit de steden; stichten enclaves en dringen hun brol op. Westerse democratien zijn te zwak...

Ik vraag me ook dikwijls af wat de meerwaarde is van dat soort mensen.
Niets dan overlast en problemen.

reservespeler 21 mei 2017 12:17

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170520_02891549

Citaat:

Den Duisteren Duikboot 21 mei 2017 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8453789)

Lompheid is een gevolg van overlast? Interessant.

Van een simpele ziel die zelf slachtoffer is van overlast kan ik begrijpen dat die in zijn colère even de pedalen verliest. Van een politicus mag iets meer intelligentie en zelfbeheersing worden verwacht.

DewareJakob 21 mei 2017 12:26

Blijkbaar is een reactie op overlast erger dan de overlast zelf.

Another Jack 21 mei 2017 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8453845)
Varkensbloed? Dat is een gevaar voor de maatschappij en dient streng beteugeld.

Zo is dat.
Net zoals alle andere sluikstorters.

reservespeler 21 mei 2017 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8453893)
Zo is dat.
Net zoals alle andere sluikstorters.

Wie heeft het over sluikstorten?

Another Jack 21 mei 2017 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8453902)
Wie heeft het over sluikstorten?

Yves Rega.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be