![]() |
Hoe dom kan je zijn............
.........om je zwanger te laten maken door iemand wiens verblijf hier onzeker is .
Moet je daarom 30jaar geworden zijn ?? :roll: http://www.gva.be/cnt/dmf20170523_02...eren-naar-irak |
Ah waarom zeg je niet gewoon wat je denkt
|
Alleen bevallen ziet ze niet zitten schrijven ze.
Ze vertrekt dus samen met haar vriend naar Irak. Proper opgelost. |
Citaat:
Tenslotte is het win win, zij gaat mee naar Irak en bevalt niet alleen, en hij heeft daar enorm prestige. Dat is zo in Irak, een of meerdere blanke hoerri's als vrouw geeft heel veel aanzien, alleen de belangrijke krijgers hebben dat. |
Liefde is blind.
En 't is wel Nederland dat zijn asielaanvraag verworpen heeft. Naar analogie met 'breien voor de missies', nu 'neuken voor een visum'. Ernstig: als hij niet aan de staatsuier hangt of dreigt te hangen, geen strafbare feiten gepleegd heeft .... bla bla .... zou ik hem wel een voorlopige verblijfsvergunning geven. . |
Liefde is blind.
En 't is wel Nederland dat zijn asielaanvraag verworpen heeft. Naar analogie met 'breien voor de missies', nu 'neuken voor een visum'. Ernstig: als hij niet aan de staatsuier hangt of dreigt te hangen, geen strafbare feiten gepleegd heeft .... bla bla .... zou ik hem wel een voorlopige verblijfsvergunning geven. . |
Citaat:
|
Een pervers huwelijk. Spuwen doe ik er van.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be