![]() |
Discriminatie op de huurmarkt
https://m.hln.be/nieuws/homans-tegen...iest~a88f0477/
Benieuwd wat jullie standpunt hierover is. Bepaalde bevolkingsgroepen zoals allochtonen, en in mindere mate homoseksuelen kunnen minder gemakkelijk een woning huren. Ik begrijp dat volkomen. Mijn ouders verhuren 2 panden en de firma die dat regelt zorgt ervoor dat de huurder financieel solvabel is zodat er geen problemen ontstaan. Dus geen doptrekkers die moeten knokken om rekeningen te betalen. Liefst hoogopeleiden, en daar zijn weinig allochtonen bij. Ik zou persoonlijk nooit aan allochtonen verhuren. Omdat ze in mijn ogen qua normen en waarden niet compatibel zijn met buurtbewoners, en omdat ik denk dat niemand in de buurt hen graag ziet komen. Het feit dat ik vind dat ze maar in hun eigen habitat hun cultuur moeten beleven, noem ik NIET racistisch. Wat vinden jullie daarvan? Moet de overheid discriminatie van allochtonen op de huurmarkt tegengaan? Ik zou het vreselijk vinden om op die manier een influx van allochtonen in de buurt te zien ontstaan |
Citaat:
Hij hoeft daar aan niémand verantwoording over af te leggen. |
Citaat:
Zolang je geen domme dingen zegt of doet verhuur je uiteindelijk wel aan wie je wil. |
Citaat:
|
Citaat:
En de coiffeur van Fabiola |
Waarom niet aan allochtonen; wat is er mis met Hollanders of Fransen?
En waarom geen homo's? gemiddeld zijn die hoger opgeleid en zitten ze boven het mediaan inkomen. |
Citaat:
Nederlanders misschien, als 't geen bruine zijn, van de gekleurde soort die hier blijft rondrijden met hun Nederlandse nummerplaat. Verder verhuur ik al zeker niet aan islamieten. Ook niet aan negers die gewoon zijn van, in hun land van herkomst, op aangestampte aarde te leven in hun "living". En een bewijs van loonbriefjes van de voorbije 6 maand, alsook een vraagprijs boven de 750€, kan ook wonderen doen om het kaf van het koren te scheiden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vind je van haar principe? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be