![]() |
ULB: leve het decoleté
Aen de ULB worden promoverende studentes verwacht in een "mooi decolleté".
Dat draagt mijn goedkeuring weg, maar (waarschinlijk extreem-rechtse) poco's zijn er weer tegen: http://www.demorgen.be/binnenland/ul...lete-b32df6e4/ Citaat:
Erger is dat de mannen een kostuum zouden moeten aantrekken. Waarom protesteert niemand daartegen? |
Citaat:
|
![]() Het is niet verplicht, waarom zou je er in godsnaam dan nog over zeuren. Omdat ze dan misschien een streepje voor krijgen bij de profs... En als dat zo zou zijn, krijg je weer het typische jaloerse gedoe. "Zij is knapper, blabla..." |
Ik zie nu wel waarom die moslims die doeken hebben uitgevonden. Allemaal dezelfde bundel zakken; geen gezeik meer aan uw kop.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat ik wou zeggen: 1) de rector gaf aan dat de mail uitgaat van het secretariaat, dat uitsluitend uit dames bestaat. (wat op zich ook al discriminerend is: dames alleen secretaresses ...) 2) de Franstalige cultuur is anders dan de Vlaamse. Erg om zeggen, maar zij (m èn v) kunnen zo'n dingen als een décolleté nog zonder gêne bewonderen. 3) de heren worden in kostuum verwacht: hoe ouderwets. Waar is mei 68 gebleven ? Dat is dan ook weer voorbij gegaan aan de Franstaligen ? 4) de dames in rok of kleedje (lees: geen broek ...) Ik vind dat even discriminerend als die décolleté. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stel u nu eens voor dat die van Fema topless komen protesteren tegen de verplichting een décolleté te dragen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Ik blijf met de vraag zitten of het misschien eerder, op verdoken wijze, een ludiek anti-Islam (vrouwen met hoofddoek en zoveel mogelijk bedekt) signaal is...
En zo gezien vind ik het enorm goed uitgekiend... Want als je van een vrouw, terecht volgens mij, niet mag eisen dat ze er met een mooie decolté bijloopt.... waarom zou je dan wel mogen eisen dat ze een kopvod op het hoofd zou moeten hebben??? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Zijn dat geen vijgen na pasen ? 't is tijdens de examens dat de studentes een décolleté moeten tonen, niet na de examens. :oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be