![]() |
Mijn gedacht
Piano dronk een glas (champagne)
daarna piste hij een plas en het Blok bleef de grootste partij die het was.. |
Mijn stemadvies :
Stem op de partij van de politieke vervolgden. |
Ik zie enkel voordelen in de veroordelingen. Racisme werd aangepakt (jaja kom maar zagen dat dat vrije meningsuiting is, ik weet wanneer ik racisme zie, voor mij stopt vrije meningsuiting waar discriminatie begint).
Bovendien heeft het Blok de perfecte kans om een nieuwe, niet-racistische, democratische partij te worden, en hebben de andere partijen de kans om het cordon op te blazen, wat zeker gaat gebeuren. Is dat niet mooi? |
ja, gewoon schitterend... hop naar de 30 % !!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spirit, Spa en Groen zullen ten alle prijze het cordon sanitaire in stan willen houden.
Zij weten verduiveld goed dat dit hun enige garantie voor macht is. Zonder het cordon, is links marginaal in Vlaanderen |
Citaat:
Met het cordon ook, Vlaminst. Maar met of zonder cordon, zijn de progressieven in de meerderheid. |
Citaat:
|
Ik stel mij de vraag of nu geen duistere tijden gaan aanbreken voor blok bashers ? Werkloosheid alom dreigt de kop op te steken...
Want tot op heden konden die mensen zich bezig houden met alle pamfletten, brochurekes, stickers, ledenbladen tot de laatste letter uit te pluizen op zoek naar boze dingen. en op 25 jaar kan een politieke partij heel wat papier volschrijven en dus was er veel werk. NU(allez zondag) na de opheffing van het Vlaams Blok vervalt natuurlijk al die hoop papier om de nieuwe partij op te pakken. Men moet dus met andere woorden van 0 herbeginnen... Al heeft Piano nog altijd zijn voorraad auschwitz foto's om zich mee te amuseren.. |
Citaat:
Voor mij horen SP.A en Spirit niet tot de progressieven, je moet dan immers toekomstgericht kijken. Als je bvb. voor de problemen van vergrijzing en exploderende kostrpijs van sociale zekerheid nauwelijks een debat wil, en enkel over verworven rechten spreekt kan je wel van jezelf vinden dat je progressief bent, maar dan ben je het ook nog niet. |
Ik vind mezelf nen hele progressieven gast.. maar wie ben ik he..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het cordon moet weg, voor zover het nog bestaat. Maar het niet zo dat als het cordon effectief door alle partijen wordt doorbroken, dat het VB automatisch mee zal regeren. Om met een andere partij in een coalitie te stappen, moeten ze eerst tot een akkoord komen. Het VB zal dus water bij de wijn moeten, net zoals de andere partijen. Het is aan het VB om zich te bewijzen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be