![]() |
ironie voortaan verboden in Zwiterland?
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170530_02904258
klikt u op fb ook wel eens ironisch op 'like' of zelfs 'love' ? ik deed dat eigenlijk regelmatig... toch wel een merkwaardige evolutie mbt vrije meningsuiting ... |
Citaat:
Nu, ik vind dat als (o.a.) Facebook mij de optie geeft om iets te 'liken' zij minstens even schuldig zijn. Ook zij horen dan in de gevangenis. |
Citaat:
|
Zeggen dat je er per ongeluk op geklikt hebt zal niet pakken zeker?
|
Citaat:
|
Als nu iedereen eens geen account zou hebben op FB, dat zou dat allemaal geen probleem zijn.
Ik geef alvast het goede voorbeeld. Nog nooit een FB-account gehad en raad eens... ik leef nog altijd!! Hoera!! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De ander heeft haar account onlangs verwijderd. ... |
Citaat:
Zijn ze overgestapt naar instagram misschien ? |
Citaat:
Het gras is niet altijd groener aan de andere kant van de heuvel. Ook niet aan de andere kant van de bergen. |
FaceBook dien men aan banden te leggen daar het een véél te opdringerig karakter heeft.
Op de pc's hier komt die rommel 'smoelboek' niet op. Als men dat in die mate gaat opdringen dat je er echt niet meer naast kan om die idiote diensten zoals FB, Twitter, Skype, andere ... te gebruiken vliegt hier alles buiten. Die mensen die GEEN gebruik willen maken van Markske 'zijn' (van de Mossad eigenlijk) FB moet men ook niet gaan achtervolgen of proberen op andere gedachten te brengen. FB en Google zitten zelfs tot in uw network. Dit gezien uit het standpunt van een thuisgebruiker weliswaar, wat bepaalde bedrijven er met doen, dat is hun 'probleem'. :-D Mijn lieve moeder vroeg: en welke hobby ga je u dan aanmeten als alles buiten ligt van PC. Beleefd reageerde ik: Misschien neem ik wel een lief in huis Ma??? :rofl: (dat was er ook over want dan val je ook in kosten maar kom, het klonk best leuk) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
hun fb activiteiten spelen zich vooral af in besloten groepen. en idd meer en meer instagram en twitter ook. |
Zwitsers zijn dan ook het meest humorloze volk dat ik ken.
|
danku sossen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be