Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Uitgehuwelijkt Libisch meisje springt uit raam om aan aggressieve broer te ontsnappen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239019)

Zipper 1 juni 2017 13:54

Uitgehuwelijkt Libisch meisje springt uit raam om aan aggressieve broer te ontsnappen

Beseft de regering wel wat voor barakken-volk zij hier binnenhalen ??? :roll:

"Mijn dochter heeft zich verloofd", yeah sure :roll::roll:

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-d...ppen-a3172014/

quercus 1 juni 2017 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8459634)

Tja, de "normen en waarden" van het islam-volk... De oudere broer die als een brutale dictator zijn wil oplegt aan de zusjes. Het zal wellicht niet gebeuren, maar in feite zou die zus beter een klacht neerleggen tegen haar "grote" (???) broer.

Bad Attila 1 juni 2017 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8459634)

Waar staat dat zij 'uitgehuwelijkt' wordt/is? :?

Zipper 1 juni 2017 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8459682)

ge moet het ook willen lezen, islamiet.

marie daenen 1 juni 2017 15:59

Citaat:

Neen ze hebben een verlovingsfeest opgezet voor de lol...

DucDEnghien 1 juni 2017 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8459685)

Ik wil de zin wel lezen waar ze “uitgehuwelijkt” wordt, maar ik zie die zin in dat artikel niet staan.

Bad Attila 1 juni 2017 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8459685)

Ik wil het wel lezen, hoor, het is gewoon dat ik het niet vind...

Terwijl jij dat gegeven zoooooo belangrijk vind, dat je ernaar verwijst.

Zipper 1 juni 2017 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8459691)
Neen ze hebben een verlovingsfeest opgezet voor de lol...

idd, die broer zal zijn zus afgetuigd hebben, omdat hij dacht dat ze haar "verloofde" bedroog, een "verloofde" die ze zelf zou gekozen hebben. Ieder normaal mens leest hier duidelijk dat het om een gearrangeerde verloving gaat. Menselijk afval, die broer.

quercus 1 juni 2017 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8459728)
idd, die broer zal zijn zus afgetuigd hebben, omdat hij dacht dat ze haar "verloofde" bedroog, een "verloofde" die ze zelf zou gekozen hebben. Ieder normaal mens leest hier duidelijk dat het om een gearrangeerde verloving gaat. Menselijk afval, die broer.

De islam toont geen greintje respect voor vrouwen. De onderdrukking is in de ene staat al brutaler dan in de andere. Wie herinnert zich nog de afschuwelijke verminking van een jonge Afghaanse vrouw die door haar echtgenoot, heer en meester, gewoon de neus werd afgesneden? De foto ging de wereld rond.

sepper 1 juni 2017 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8459704)
Ik wil het wel lezen, hoor, het is gewoon dat ik het niet vind...

Terwijl jij dat gegeven zoooooo belangrijk vind, dat je ernaar verwijst.

Zotte moslims springen zonder reden uit het raam

Vette Pois(s)on 1 juni 2017 19:27

koeltoer

dpg 1 juni 2017 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8459728)

Ja mooie uitvlucht voor degenen die graag vreemd gaan, het was maar een gearrangeerde relatie.

Zipper 1 juni 2017 19:43

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8459792)
De islam toont geen greintje respect voor vrouwen. De onderdrukking is in de ene staat al brutaler dan in de andere. Wie herinnert zich nog de afschuwelijke verminking van een jonge Afghaanse vrouw die door haar echtgenoot, heer en meester, gewoon de neus werd afgesneden? De foto ging de wereld rond.

Idd, want islam is vrede

daiwa 2 juni 2017 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8459816)
Idd, want islam is vrede

Uiteraard, dat kunnen we alle dagen vaststellen.

Skobelev 2 juni 2017 05:54

't Is een islamitische, zouden die niet beter allemaal uit het raam springen? Van de 5de verdieping of hoger? Meteen bij hun grote vriend allah?

DewareJakob 2 juni 2017 09:40

Citaat:

Vraag: Moet er nog zand zijn?
Antwoord: Ja tonnen, om mijn kop in te steken als het over moslims en hun 'waarden' :rofl: gaat...

fox 2 juni 2017 09:43

Citaat:

ah ja, ze is van blijdschap uit dat raam gesprongen omdat ze zo graag wou trouwen met de liefde van haar leven. Komaan hé man, niet onnozel doen aub.

Bad Attila 2 juni 2017 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8460015)
ah ja, ze is van blijdschap uit dat raam gesprongen omdat ze zo graag wou trouwen met de liefde van haar leven. Komaan hé man, niet onnozel doen aub.

Ah, zo monomaniakaal obsessief met de Islam bezig dat er maar één enkele situatie kan ontstaan: het is een Moslima, dus wordt ze uitgehuwelijkt. Zelfs zonder enige concrete informatie rond. Het is zo, en niet anders. Ze is een Moslima, en dus wordt ze uitgehuwelijkt.

Het idee dat een 17-jarig meisje misschien eigen geheimen heeft, zoals bij voorbeeld iemand met wie ze van haar familie niet mag praten en het toch doet, dat is bij jou en anderen zelfs niet opgekomen, hé? Ah neen, het is een Moslima, en dus wordt ze uitgehuwelijkt, nietwaar?

Of domweg dat zij een tweede vrienden heeft en haar eerste vriend dus bedriegt. Dat doen 17-jarige meisjes niet, hé. Zij is een Moslima, en dus wordt ze uitgehuwelijkt.

Of misschien wordt zij uitgehuwelijkt. Maar is uithuwelijken een traditie in Lybie? Dat weet ik niet.

De vraag is wie zand in zijn/haar ogen

Hoomer 2 juni 2017 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8460063)
Ah, zo monomaniakaal obsessief met de Islam bezig dat er maar één enkele situatie kan ontstaan: het is een Moslima, dus wordt ze uitgehuwelijkt. Zelfs zonder enige concrete informatie rond. Het is zo, en niet anders. Ze is een Moslima, en dus wordt ze uitgehuwelijkt.

Het idee dat een 17-jarig meisje misschien eigen geheimen heeft, zoals bij voorbeeld iemand met wie ze van haar familie niet mag praten en het toch doet, dat is bij jou en anderen zelfs niet opgekomen, hé? Ah neen, het is een Moslima, en dus wordt ze uitgehuwelijkt, nietwaar?

Of domweg dat zij een tweede vrienden heeft en haar eerste vriend dus bedriegt. Dat doen 17-jarige meisjes niet, hé. Zij is een Moslima, en dus wordt ze uitgehuwelijkt.

Of misschien wordt zij uitgehuwelijkt. Maar is uithuwelijken een traditie in Lybie? Dat weet ik niet.

De vraag is wie zand in zijn/haar ogen

Daarom kreeg ze haar stampen, ik begrijp niet waarom je de zaken anders leest dan wij.

Misschien was de verloofde dezelfde als de jaloerse stiefbroer, ze gaan het echt niet aan uw alwetende neus komen hangen hoor, en al zeker de moeder niet die volgens getuigen niet tussenbeide kwam en de verdediging van het idiote stiefbroertje op haar nam door te verklaren dat die alleen maar met de platte hand een mep verkocht had.
:roll::roll::roll:
Jij bent echt een,:roll::roll::roll: enfin, laat maar;

Zipper 2 juni 2017 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8460074)
Daarom kreeg ze haar stampen, ik begrijp niet waarom je de zaken anders leest dan wij.

Misschien was de verloofde dezelfde als de jaloerse stiefbroer, ze gaan het echt niet aan uw alwetende neus komen hangen hoor, en al zeker de moeder niet die volgens getuigen niet tussenbeide kwam en de verdediging van het idiote stiefbroertje op haar nam door te verklaren dat die alleen maar met de platte hand een mep verkocht had.
:roll::roll::roll:
Jij bent echt een,:roll::roll::roll: enfin, laat maar;

omdat hij zelf islamiet is

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be