![]() |
Bathsuayi en Lukaku.
Ik wou allang Batshuayi eens zien spelen in de basis. Ik vind dat naast Lukaku de beste spits.
Nu spelen ze samen. Benieuwd. |
1e helft. De allochtonen en franstaligen (Batshuayi en Lukaku)waren goed, maar door arrogantie van de Vlamingen werd het 1-1.
Typisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Franstalige Fellaini scoort. |
Gewonnen.
Allochtonen en franstaligen waren top. Vlamingen arrogant zoals we gewoon zijn. Edit: sorry voor deze onnozele praat maar ik pas mij gewoon aan. |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lukaku is een dure vogel op de transfermarkt.
De rijkste club ter wereld, het beursgenoteerde Manchester United, waar Mourinho trainer is, wil diep in beugel tasten. De teller staat al op 75 miljoen euro. Ook de trainer van Chelsea maakt de hoogste prioriteit van Lukaku. |
En als hij naar Chelsea of Man.U. Gaat speelt hij de helft van de tijd niet.
Die clubs hebben gewoon veel teveel geld. |
Citaat:
Goed, het is omdat de mensen het ervoor willen geven hé. Blijkbaar wil heel de wereld de Engelse competitie zien en verdient Sky serieus daarop, waardoor ze nog meer geld kunnen neerleggen voor de uitzendrechten. |
Citaat:
In Spanje zijn het altijd dezelfde drie en Duitsland altijd Bayern die winnen. |
Citaat:
Beiden gooien er 85 miljoen euro naartoe. De makelaar zou er bij een transfer naar Manchester het beste uitkomen, met een commissie van 20%. Daarom wil hij Lukaku richting Manchester duwen. |
Voor iemand die niet kan voetballen, en bovendien niet in het Belgisch voetbal thuishoort, kan dat tellen.
|
Het grappige is dat er een neger aan Manchester wordt verkocht.
Ja maar, dat mag toch allang niet meer? |
Citaat:
Lukaku is geboren in Antwerpen. Is katholiek opgevoed. Is perfect tweetalig. En voetballen kan hij ook. Een Lukaku die op doel afgaat is als een tank, niet te stoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be