![]() |
Koning te ziek om afspraken na te komen
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170606_02912854
Citaat:
Sire, dat u voldoende sport, weten we, maar ... eet u nog wel voldoende? PS terzijde, hoe zit dat met de dotatie? valt zoiets onder ziekteverlof? heeft onze dierbare Souverein ook een carensdag zoals arbeiders? en wat als hij langer dan een maand ziek blijkt? (ik mag er niet aan denken dat het mss om een burnout zou kunnen gaan!) valt onze dierbare Koning dan ook terug op de maximumvergoeding van het ziekenfonds? of heeft hij een 'groepsverzekering' met gewaarborgd inkomen? met een inkomen van om en bij de 10.000 € per werkdag (excl civiele lijst, incl is het 70.000 € per dag) dit toch wel belangrijk om weten...hopelijk is onze prachtige verzorgingsstaat onze Vorst niet vergeten in deze voor hem zo moeilijke tijden! :cheer: veel en snel beterschap gewenst, Sire! :cheer: |
Arme Filip.
|
Citaat:
|
Citaat:
:hug: pauvre Philippe! :hug: |
Hij komt wel naar Leuven. Een man die weet waar de prioriteiten liggen :thumbsup:
|
Citaat:
|
Elke dag joggen, geen alcohol, glutenvrij dieet,...
Ni moeilijk dat die mens ziek wordt. |
Tot zover mijn bijdrage voor deze week.
Het was een waar genoegen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ziezo, dan hebben we de 3 landstalen gehad. |
Citaat:
On topic nu: Oei, ik voel mee met de Philippe. Ik kan mij voorstellen dat hij eerst naar zijn huisarts gegaan is en daar 2 uur in de wachtkamer gezeten heeft. Na de consultatie is hij met zijn voorskrift naar den apotheek gestapt om zijn medicamentjes te halen. Hij heeft die netjes met zijn bankkaart betaald! Daarna, toen hij thuiskwam zei hij: 'Mathilde, ik ka vluk nok passeer naar de brievenbus van de Mutuelle. Ik ka mijn briefje van de docteur vluk in hun boite steken, zo ben ik zeker dat wwij heel vluk terukbetaald wworden van de mutuelle'. Ik vraag mij eigenlijk af: wwat heeft hij kedaan met zijn docteurs-attest dat binnen de 24-48u bij de wwerkkever dient inkediend te wworden? Arme Filip! Echt he! :cry: Het zal je maar overkomen als koning-Roi! |
Onze rechtmatige koning is gelukkig nog gezond:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ZOuden we hem niet laten inslapen? Met zijn familie lijdt die man ondraaglijke pijnen.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
De "voetafdruk" van de Koninklijke Familie moet wettelijk gelijk- of zelfs licht dalend zijn.... Dus interpreteert onze vorst dat als volgt;iedere kilo die mijn broer aanwint moet er bij mij af.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be