Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van Besien sluit PVDA nog steeds niet uit in Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239106)

Vrijheideerst 8 juni 2017 08:24

Van Besien sluit PVDA nog steeds niet uit in Antwerpen

En zoekt een "brede lijst"...

Met Almaci erop is het duidelijk nog niet breed genoeg... :?

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170608_02916392

Sukkelaar 8 juni 2017 09:14

Ik was niet verbaasd dat Van Besien de PVDA niet uitsloot. De verschillen tussen beiden zijn zo klein dat een samenwerking heel goed mogelijk is. Alleen gaat Van Besien de vergoedingswijze van de PVDA volgen?

De schoofzak 8 juni 2017 09:46

Van Bescheten sluit zelfs de nva niet uit.
Want hij zoekt contacten met progressieve partijen.

Dat is: als Van Bescheten eerlijk is in zijn definities van wat een progressieve partij is.

lol !

.

Xenophon 8 juni 2017 12:03

Citaat:

Van Besien sluit PVDA nog steeds niet uit in Antwerpen
Waarom zou hij? Heeft de N-VA in het verleden zelf niet coalities gehad met de PVDA?

De schoofzak 8 juni 2017 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8464437)
Waarom zou hij? Heeft de N-VA in het verleden zelf niet coalities gehad met de PVDA?

Was dat de nva die een coalitie had met de pvda, of de pvda die een coalitie had met de nva ?

Als ge begrijpt wat ik bedoel.

.

4x10E6 8 juni 2017 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8464304)
Ik was niet verbaasd dat Van Besien de PVDA niet uitsloot. De verschillen tussen beiden zijn zo klein dat een samenwerking heel goed mogelijk is. Alleen gaat Van Besien de vergoedingswijze van de PVDA volgen?

.. m'enfin .. meneer vanbesien wrong zich deze morgen op de radio in alle mogelijke bochten om toch maar niet te moeten zeggen dat hij noch sossen, noch amadezen op zijn voor de rest inclusieve lijst wil ..

.. hier drukken voor de replay van Wouters ideeën over linkse samenwerking ..

Jan van den Berghe 8 juni 2017 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8464304)

Ik denk niet dat de PvdA staat te springen om op te gaan in een eenheidslijst.

Sukkelaar 9 juni 2017 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8464573)
Was dat de nva die een coalitie had met de pvda, of de pvda die een coalitie had met de nva ?

Als ge begrijpt wat ik bedoel.

.

Ik begrijp heel goed wat je wil zeggen maar uiteindelijk komt het toch op het zelfde neer hoor.

Sukkelaar 9 juni 2017 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8465013)

Dat denk ik ook maar zeg nooit "nooit". :-)

Knuppel 9 juni 2017 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8464331)
Van Bescheten sluit zelfs de nva niet uit.
Want hij zoekt contacten met progressieve partijen.

Dat is: als Van Bescheten eerlijk is in zijn definities van wat een progressieve partij is.

lol !

.

Jij zou beter zélf uitzoeken wat een progressieve partij is.
De N-VA is alles behalve een progressieve partij.

De lul die van de VU een progressieve partij wilde maken zit vandaag dood te gaan in de senaat. Met dank aan de zelfbenoemde rooie progressieven. In de grond zijn de rooien zo conservatief als de pest, want ze zijn zelfs niet in staat om iets aan hun corrupte aard te veranderen.

De N-VA is een elitaire, conservatieve partij. Van de kracht van verandering is bitter weinig overgebleven eens ze toegang had tot de Belgische salons.

Knuppel 9 juni 2017 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8465013)

Een kikker springt, een ezel loopt, een vogel vliegt, een schorpioen heeft een giftige staart, en de PVDA is even machtsgeil en onbetrouwbaar als alle andere politieke partijen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be