Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nu op Canvas (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239115)

Zipper 8 juni 2017 20:48

Nu op Canvas

Aanschouw in "Check-Point" het islamitisch human garbage in London City :roll:

Hoelang zal dat menselijk afval in W-Europa nog worden getolereerd ???

Skobelev 9 juni 2017 05:58

Deels gezien, dit zou eigenlijk op alle netten in prime time moeten worden uitgezonden.

Zeus 9 juni 2017 06:07

wat is er gebeurd met "de VRT is een linkiewinkie poco sossenpropagandamachine"?

Skobelev 9 juni 2017 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8465168)
wat is er gebeurd met "de VRT is een linkiewinkie poco sossenpropagandamachine"?

Dat is nog steeds geldig, 1 zwaluw....

Hypochonder 9 juni 2017 06:49

Dat was een herhaling van de reportage waarin één van de terroriseren van de laatste aanslag in Londen te zien was.

Bij deze reportage moet elk normaal mens de neiging onderdrukken om een baksteen naar het scherm te gooien.

Anna List 9 juni 2017 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8464934)
Aanschouw in "Check-Point" het islamitisch human garbage in London City :roll:

Hoelang zal dat menselijk afval in W-Europa nog worden getolereerd ???

heb t begin gemist maar toch nog een heel deel gezien ...

8O8O8O8O8O8O8O

beschikbaar tot 8 juli :

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/check-p...k-point-s2a22/

Anna List 9 juni 2017 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8465168)

voor het geld likt de kat de kandeleer ...

zeker voor sossen een niet te weerstane verleiding.

dpg 9 juni 2017 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8465181)
Dat was een herhaling van de reportage waarin één van de terroriseren van de laatste aanslag in Londen te zien was.

Bij deze reportage moet elk normaal mens de neiging onderdrukken om een baksteen naar het scherm te gooien.

De baarden zijn het enige verschil tussen dit uitschot en alle extreem rechts uitschot, inclusief die van het vb en een groot gedeelte van de N-va aanhang.

Overal de kantjes ervan af lopen, juist genoeg zeggen om de haatboodschap te braken zonder vervolging, uitkeringstrekkers die denken op die manier de staat te schaden enz enz .

De baarden maken het verschil, de kletskoppen hebben ze al.

Anna List 9 juni 2017 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8465241)
De baarden zijn het enige verschil tussen dit uitschot en alle extreem rechts uitschot, inclusief die van het vb en een groot gedeelte van de N-va aanhang.

Overal de kantjes ervan af lopen, juist genoeg zeggen om de haatboodschap te braken zonder vervolging, uitkeringstrekkers die denken op die manier de staat te schaden enz enz .

wat een geluk dat je ze het etiket extreem rechts kan opplakken :p

nu kunnen we met een gerust geweten het werkelijke probleem negeren en laten rotten.

:cheer: imagine all the peoples! :cheer:

Libro 9 juni 2017 09:49

Citaat:

Nu ben ik even in de war: ik heb wel een baard maar geen kletskop en toch heb ik een partijkaart van één van bovengenoemde partijen :?.

quercus 9 juni 2017 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8465294)
Nu ben ik even in de war: ik heb wel een baard maar geen kletskop en toch heb ik een partijkaart van één van bovengenoemde partijen :?.

Euh... ik heb een (grijze) snor, geen baard, nog steeds een goed voorziene haardos én een partijkaart. Maar ik vrees dat dit voor onze dpg toch niet kosher zal zijn.

Hypochonder 9 juni 2017 10:31

Citaat:

Over de smeerlapperij van de PS ben jij precies wel oorverdovend stil.

Bad Attila 9 juni 2017 10:38

Citaat:

je kunt beide doen, hé. :lol:

Libro 9 juni 2017 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8465335)
Euh... ik heb een (grijze) snor, geen baard, nog steeds een goed voorziene haardos én een partijkaart. Maar ik vrees dat dit voor onze dpg toch niet kosher zal zijn.

Straks beschuldigt hij ons er nog van mollen van IS te zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be