![]() |
Wat Met Homans Haar Voorspelling 2025
Is al een tijd geleden
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2539651 intussen is een soort revolutie bezig in Wallonië. Met de zaak PS Brussel zullen de communisten nog meer winnen in Wallonië We zitten dan met dossiers zoals de luchthaven Zaventem Ik zie na de volgende verkiezingen enorm veel problemen om tot een regering te komen met de revolutie in Wallonie vandaar de voorspelling van Homans er toch bijhalen. Dat België wellicht 2025 niet haalt |
Ik heb meer vertrouwen in de analyse van Rik van Cauwelaert. Hij vestigde in september 2016 in ter Zake, de aandacht op wat er zich in Wallonië aan het afspelen is.
https://www.canvas.be/video/terzake/...eibel-bij-n-va Kijken vanaf 3.50. Nu de PS volgens de verwachtingen nog verder zal afkalven, ten voordele van de PTB, acht ik de kans om opnieuw in de federale regering te geraken alsmaar kleiner, maar het zit er dik in dat volgende regeringsvorming de moeilijkste ooit kan worden. Ik blijf erbij dat Vlaanderen niet onafhankelijk zal worden dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. Het einde van België zal veroorzaakt worden door Franstalige partijen. Ik acht een politieke tactiek van de verschroeide aarde niet onmogelijk als de PS beseft dat ze niet alleen op Belgisch niveau heeft afgedaan maar ook in Wallonië en Brussel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Vreemdelingen ? - Zieken ? - Gehandicapten ? - Gepensioneerden ? - Enz... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gezeik dus. Zoals altijd. |
Citaat:
What's in a name? Een naam zegt zelden waar een politieke partij in werkelijkheid voor staat. Ook al stond ze daar aanvankelijk wél voor. Dat geldt voor �*lle partijen, van de N-VA tot de PS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zit met deze reactie wel in de verkeerde draad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be