Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams Blok arrest (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=84)
-   -   Ik Ben Fier Een Racist Te Zijn!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23913)

Peace 10 november 2004 12:42

Ik Ben Fier Een Racist Te Zijn!!!

1.000.000 miljoen Vlaams Blok stemmers zijn van vandaag op morgen officiële racisten geworden.

Als lid of kiezer van een prachtige, eerlijke en realistische partij die opkomt voor onze democratische rechten waaronder de vrije meningsuiting, kan ik als Vlaming en democraat enkel maar fier zijn om vanaf nu officieel de titel van racist te mogen dragen.

Vanaf nu is iemand die opkomt voor de belangen van zijn eigen volk en die Vlaanderen wil behouden voor onze kinderen een [size=3]racist[/size]. Daarom ben ik fier een racist te zijn.

Vanaf nu is iemand die dit land niet wil laten veranderen in een links fashisme gelijk wij dat in nazi Duitsland en de voormalig U.S.S.R. gekend hebbe, is een racist. Daarom ben ik enorm fier om mij nu officieel racist te mogen noemen.

Een racist is in Vlaanderen door dit vonnis gepromoveerd tot iemand van echte normen en waarden.

[size=4]Racist is niet langer een scheldwoord maar een eretitel. [/size]

Everytime 10 november 2004 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
1.000.000 miljoen Vlaams Blok stemmers zijn van vandaag op morgen officiële racisten geworden.

Als lid of kiezer van een prachtige, eerlijke en realistische partij die opkomt voor onze democratische rechten waaronder de vrije meningsuiting, kan ik als Vlaming en democraat enkel maar fier zijn om vanaf nu officieel de titel van racist te mogen dragen.

Vanaf nu is iemand die opkomt voor de belangen van zijn eigen volk en die Vlaanderen wil behouden voor onze kinderen een [size=3]racist[/size]. Daarom ben ik fier een racist te zijn.

Vanaf nu is iemand die dit land niet wil laten veranderen in een links fashisme gelijk wij dat in nazi Duitsland en de voormalig U.S.S.R. gekend hebbe, is een racist. Daarom ben ik enorm fier om mij nu officieel racist te mogen noemen.

Een racist is in Vlaanderen door dit vonnis gepromoveerd tot iemand van echte normen en waarden.

Een racist is iemand die de andere gemeenschappen verwerpt, die mensen verwerpen omdat ze een andere huidskleur hebben, bijvoorbeeld. Racisme is Vlaanderen is ook racisme tegen de Franstaligen, enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn. DAT IS RACISME!!!!!!!!! Bent u nog fier racist te zijn?

Herr Flick 10 november 2004 12:54

Ik ben ook officieel racist en ik schaam mij daar niet voor.

Musketo 10 november 2004 12:57

Aansteltopic...

Vlaanderen Boven 10 november 2004 13:12

Ah, Vlaams Blokkers zijn dus toch racisten.

Peace 10 november 2004 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Een racist is iemand die de andere gemeenschappen verwerpt, die mensen verwerpen omdat ze een andere huidskleur hebben, bijvoorbeeld. Racisme is Vlaanderen is ook racisme tegen de Franstaligen, enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn. DAT IS RACISME!!!!!!!!! Bent u nog fier racist te zijn?

Ik dacht vroeger ook zoiets in die richting, maar nu weet ik wel beter. Een racist is iemand die zich inzet voor het Vlaamse volk. Dus ben ik een racist en daar kan ik fier op zijn.

Racist zijn in Vlaanderen is een eretitel

dUSK 10 november 2004 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime

Racisme is discriminatie op basis van ras, idioot. Dit heeft niks met taal te maken, zelfs niks met godsdienst.

Peace 10 november 2004 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Aansteltopic...

Schaam je, dat jij je niet officieel racist mag noemen.

Ik heb een voorstel.

Iedereen die zich niet officieel racist mag noemen, mag zich vanaf nu officieel volksverrader noemen.

Musketo 10 november 2004 13:26

Citaat:

Schaam je, dat jij je niet officieel racist mag noemen.

Ik heb een voorstel.

Iedereen die zich niet officieel racist mag noemen, mag zich vanaf nu officieel volksverrader noemen.

Alez zeg... Ik mag er toch ook fier op zijn hé...?:roll:

Aansteller...

thornberrys 10 november 2004 13:27

White Power !!!!!

Zeno! 10 november 2004 13:32

Sukkelaars...

N.J.S.V. Antwerpen 10 november 2004 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Racisme is discriminatie op basis van ras, idioot. Dit heeft niks met taal te maken, zelfs niks met godsdienst.

Inderdaad. Maar dat snappen ze niet altijd zo goed...

Interessante invalshoek wel. Misschien wordt het inderdaad tijd dat we aanvaarden wat het Gerecht zegt: wij zijn racisten, want we zetten ons in voor het Vlaamse Volk!

N.J.S.V. Antwerpen 10 november 2004 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Sukkelaars...

Sterk van je... Die linkse rakkers daarentegen zijn helemáál niet schraal...

jan hyoens 10 november 2004 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Ah, Vlaams Blokkers zijn dus toch racisten.

Alleen in België! Voor de rest van de wereld zijn wij normale mensen!

Acid 10 november 2004 14:23

Volgens Van Dale is racisme "het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voorkomend uit een gevoel van meerwaarde". En uiteraard is deze vorm van racisme verwerpelijk.

De wetgever heeft echter een nieuwe en veel ruimere definitie gegeven aan het woord racisme, waardoor de uitspraken van het Vlaams Blok geklasseerd kunnen worden als 'juridisch racistisch'.
Het is mijns insziens niet zo dat het Vlaams Blok de wet heeft overtreden, maar dat de wetgever het Vlaams Blok buiten de wet gesteld heeft.

Volgens de wet ben ik misschien een racist - omdat ik geloof dat de overheid haar eigen onderdanen mag bevoordelen tov. mensen met een andere nationaliteit.

De beschuldiging racistisch is hier niet op haar plaats, het begrip racisme is door de linkiewinkies zodanig geherdefinieerd en uitgehold dat het haar betekenis heeft verloren.

Wel Vlaams, geen racist.

Peace 10 november 2004 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dUSK

In Vlaanderen heeft racisme een geheel nieuwe betekenis gekregen. Hier is racisme gelijk aan opkomen voor zijn eigen volk.

Raf 10 november 2004 14:52

Citaat:

In Vlaanderen heeft racisme een geheel nieuwe betekenis gekregen. Hier is racisme gelijk aan opkomen voor zijn eigen volk.

Nee hoor. In Vlaanderen betekent racisme nog net hetzelfde als in de rest van de wereld: haat en discriminatie tegenover vreemdelingen. Jouw criminele vriendenclubje is daar nu terecht voor veroordeeld. Het recht en de democratie hebben gezegevierd.

Koriander 10 november 2004 14:54

Citaat:

verbaas u niet als alle buitenlandse multinationals het aftrappen.
we gaan weer pure vlaamse producten kunne maken.

Joris_Meys 10 november 2004 14:57

Citaat:

U heeft DUIDELIJK het arrest niet gelezen. Zoals 99,9% van de mensen trouwens.

1) Het huidige Vlaams Blok is niet veroordeeld
2) de gewraakte passages gingen écht niet over Vlaanderen...

met immer vriendelijke groeten

jan hyoens 10 november 2004 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee hoor. In Vlaanderen betekent racisme nog net hetzelfde als in de rest van de wereld: haat en discriminatie tegenover vreemdelingen. Jouw criminele vriendenclubje is daar nu terecht voor veroordeeld. Het recht en de democratie hebben gezegevierd.

Gekukkig is dat niet het geval of ze zouden de nederlandse regering, nobelprijswinnaar VS Naipul, de franse en italiaanse president enz in den bak draaien en de moslimterroristen terug vrijlaten omdat er niet genoeg plaats is!
Voor wanneer de boekverbrandingen van alle "racisten" zoals Hergé, Agatha Christie, Voltaire,...

België heeft zich weer eens compleet belachelijk gemaakt in de wereld!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be