Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   En waar blijft Michel? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239226)

lamenielachen 16 juni 2017 08:23

En waar blijft Michel?

Na nu weer een (ex) nieuw schandaal bij de Brusselse hospitalen vraag je je af of Michel niet eens moet gaan nadenken?
Vroeger als zaakvoerder was ik verantwoordelijk voor al wat m'n personeel uitstak dus lette ik wel op dat het binnen de lijntjes bleef.
In ieder geval wordt het overduidelijk dat nieuwe belastingen geen zin hebben.
We hebben enkel een goed beleid nodig waar zelfbediening strafbaar is en de gestolen gelden dienen terug betaald met woekerrentes.
Na het vast stellen van laakbare feiten ook geen enkel politiek mandaat meer of enig werk bij de overheid.
Spijtig vast te stellen maar die "groentjes" zijn aan hun opmars bezig door het debat erover aan te zwengelen en misbruiken openbaar te maken.
Niet de NVA zoals we hoopten.

Vrijheideerst 18 juni 2017 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 8470142)
Na nu weer een (ex) nieuw schandaal bij de Brusselse hospitalen vraag je je af of Michel niet eens moet gaan nadenken?
Vroeger als zaakvoerder was ik verantwoordelijk voor al wat m'n personeel uitstak dus lette ik wel op dat het binnen de lijntjes bleef.
In ieder geval wordt het overduidelijk dat nieuwe belastingen geen zin hebben.
We hebben enkel een goed beleid nodig waar zelfbediening strafbaar is en de gestolen gelden dienen terug betaald met woekerrentes.
Na het vast stellen van laakbare feiten ook geen enkel politiek mandaat meer of enig werk bij de overheid.
Spijtig vast te stellen maar die "groentjes" zijn aan hun opmars bezig door het debat erover aan te zwengelen en misbruiken openbaar te maken.
Niet de NVA zoals we hoopten.

De groentjes? waar en hoe?

omaplop 18 juni 2017 13:55

Calvo is ook niet te horen, hij cumuleert zelf ook.

Ondertussen laat de NV-A de tijd zijn werk doen: er komt van alles bovendrijven , dus laten betijen en er achteraf de vruchten van plukken.
Wat mij wel treft in alle commentaren van Waalse en Brusselse kranten en TV-zenders is het feit dat die alllemaal verontwaardigd zijn dat Vlaanderen zijn mening geeft. Die zijn dus overtuigd dat Vlaanderen niets te zeggen heeft in Brussel.

Hoog tijd dus om de Vlaamse stem te laten horen , zodat ze stilaan beseffen dat Vlaanderen hun levensstijl mogelijk maakt , of , laten voelen dat dit het geval is.......

4x10E6 18 juni 2017 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 8471353)

Ondertussen laat de NV-A de tijd zijn werk doen: er komt van alles bovendrijven , dus laten betijen en er achteraf de vruchten van plukken.
Wat mij wel treft in alle commentaren van Waalse en Brusselse kranten en TV-zenders is het feit dat die alllemaal verontwaardigd zijn dat Vlaanderen zijn mening geeft. Die zijn dus overtuigd dat Vlaanderen niets te zeggen heeft in Brussel.

Hoog tijd dus om de Vlaamse stem te laten horen , zodat ze stilaan beseffen dat Vlaanderen hun levensstijl mogelijk maakt , of , laten voelen dat dit het geval is.......

.. wuk ? vlaemen cumuleren niet ..

DucDEnghien 18 juni 2017 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 8471353)

Ik bepaal mijn levensstijl ik heb noch vlaanderen noch Walloniƫ, noch een ander land daarvoor nodig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be