![]() |
De Wever: sp.a en Groen zijn schijnheilig
De Wever reageert voor het eerst op de graaischandalen in WalloBrux:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...odderbad.dhtml Citaat:
Ik zeg het al een tijdje: dat Crombez zichzelf en zijn flutpartijtje heiliger wil laten voorkomen dan de paus verandert niks maar dan ook niks aan hun verleden. |
Ik verwacht een Calvo schot
|
Een losse flodder dus...
|
En DE Zwever ?met héél zijn NVA bende belovers wat zijn de die ? al iets gedaan voor het Vlaamse kut volk?
|
Toch tof van Bart dat hij toegeeft mee in het modderbad te zitten.
|
Zoals ik al eerder wist te schrijven dient men de groenen en de sossen naast het VB mee in de schutkring te plaatsen wegens gevaarlijk!!!
Kunnen ze kaarten misschien. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Link? En wie geeft eens te meer, in post 5, het eerste schot voor de boeg? Dalibor! Wat komt er wél uit de mond van De Wever? Citaat:
Een kind weet dat de 19 Brusselse baronieën nérgens goed voor zijn. |
Citaat:
De s-pa pleitte jat-ren geleden al voor een fusie van de 19 gemeenten. Je moet echt ophouden me opinies toe te schrijven die ik niet heb. http://www.standaard.be/cnt/kg25eimu |
Citaat:
Die Rupo werd in 2014 betaald als ¨Premier, volksvertegenwoordiger, en burgemeester (titelvoerend of wnd.) Wie heeft d�*�*r over gepiept? |
Citaat:
Komaan zeg! Je bent er altijd als eerste bij om De Wever overal bij te betrekken. Of welk modderbad bedoelde jij? |
Citaat:
noch over de graaiende cumelerende PS'rs.... Dat mag dus volonté.... |
Pleitte de s-pa j�*ren geleden al voor een fusie van de 19 gemeenten?
Wat hield/houdt de SP-A tegen om die fusie niet alleen te bepleiten maar ook door te duwen? Toch niet de onwil van Franstalige politici, zoals De Wever vanuit het Brusselse modderbad laat horen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tja ,daarom mag het strikske dus blijven zitten...ooink ,,,ooink,,,,:rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be