![]() |
Crombez heeft punten gescoord.
Als ik zie welke klucht er momenteel opgevoerd wordt rond Brussel, PS, decumul, politieke steekspelletjes...
Dan moet ik toch wel toegeven dat de enige die tot nu toe consequent geweest is Crombez is. Ze zullen het hier niet graag horen :-D |
Crombez heeft bij u misschien punten gescoord maar buiten veel wind maken en grote verklaringen afleggen heeft hij nada gedaan. Cdh heeft de ballen gehad om de PS af te vallen terwijl Sp.a gewoon zou verder doen met de Brusselse regering. Smet was nochtans bevoegd minister voor de controle op Samusocial, waarom is Smet dan nog steeds minister?
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ik eerlijk moet zijn dan is er bij de Vlaamse partijen, uitgezonderd Spa en Groen) geen animo om echt komaf te maken met de cumul en postjescultuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terug 45% van de stemmen volgende kiezing, leve Crombez. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs groene zuurpruim van dienst Björn Rzoska vindt het een stap in de goede richting. :lol: Citaat:
|
Citaat:
En dit is de opinie van een niet-sos (tot spijt van wie het niet gelooft;-)) |
Citaat:
|
Citaat:
ingekregen en aldus de hoofdreden voor het Belgicisme van de SPa vernietigd . Dat is alvast een positief punt. |
Citaat:
Ik was de eerste om Crombez in de bloemen te zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De waarheid heeft haar rechten. |
Citaat:
Die postjesaffaires gaan belangrijk zijn in de komende verkiezingen. De Vlaamse partijen doen er goed aan om op te passen dat ze niet op de schopstoel belanden zoals de PS (en de CDH). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be