![]() |
Hedeclown: “N-VA en Open Vld, dat is de Champions League van de graaicultuur”
Raoul Hedeclown meent dat hij door een hoop nonsens uit te kramen de Vlaamse partijen ook onderuit kan halen ter glorie van zijn eigen flutpartijtje.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...icultuur.dhtml Hedebouw: "N-VA en Open Vld, dat is de Champions League van de graaicultuur" |
De Croo was goed op dreef :lol:
"Populistisch, noemt De Croo dat. Tegen Hedebouw: "Je praat natuurlijk voor jouw winkel. Jij bent de zuiverheid, de maagdelijkheid. Als ik de stoet van politieke maagden bekijk, ben ik verontrust. Wat er onder de rokken van die maagden zit, weet ik niet." Hedebouw is wel een gevaarlijke, perfect tweetalige volkstribuun... |
Citaat:
Hij heeft pech dat hij bij een extremistische partij zit. Maar wie weet wordt die ook ooit salonfahig ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Idem De Croo. Het is tenenkrullend om te zien hoe dom hij de mensen inschat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie geen tekenen daarvan. Perfect tweetalig is juist. En in het parlement zitten er redelijk wat volkstribunen. De Croo is zelf ook een volkstribuun. |
Citaat:
Veronderstel eens dat ze terug "volksvertegenwoordigers" moeten worden en al hun VZW's en graaiconstructies met de privé moeten opzeggen, waarvan moeten ze dan leven? De arme stakkers. |
Citaat:
|
Wauw, is dit nu Hedebauw in debat? I'm not impressed. Heeft alle charme en charisme van een kwal. Als hij een vraag beantwoordt, vertelt hij soms een verhaaltje dat veel weg heeft van verhaaltjes die je je vriendjes vertelt als je tiener was. Kijk eens wat wij gedaan hebben, wat wij hebben meegemaakt... Bovendien eist hij dat hij zijn punt mag afmaken maar De Croo onderbreekt hij elke vijf voet. Ge zou zeggen dat hij nog een puber is. Hoe oud is hij eigenlijk?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is pas de Olympische Top van de Franstalige graaicultuur. Maar daar zwijgt Raoul natuurlijk zedig over . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be