Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Groenland blank reservaat ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239313)

Vlad 23 juni 2017 02:20

Groenland blank reservaat ?

Nu de opwarming van de noordpool voor de deur staat en groenland zijn naam waardig zal worden kunnen we er misschien een reservaat voor blankenstichten die niet om kunnen met de kolonisatie van hun Avondland door klimaatvuchtelingen, gelukszoekers ea. Er gaan al stemmen op om Groenland af te scheuren van Denemarken. Allen daarheen ?

Ik zou dat eigenlijk wel zien zitten. Was ik twintig jaar jonger ik ging erheen. Nu zal ik maar hier blijven ook al heb ik er geen goed oog in dat de nieuwe bevolking me op mijn oude dag zal willen ondersteunen zoals ik dat nu moet doen. Tegen dat Groenland echt leefbaar wordt zal ik voorzekers te oud zijn.

subocaj 23 juni 2017 04:51

Is het niet gemakkelijker je politici te bewegen de "godsdienstvrijheid" uit het wetboek te halen, zodat er eindelijk echte maatregels kunnen genomen worden tegen de dictatuur van religies?

Zipper 23 juni 2017 09:37

Huidskleur is voor mij nooit een probleem geweest, religies daarentegen en de onvermijdelijke bijhorende "levensstijl", des te meer.

TheFourHorsemen 23 juni 2017 10:44

Waarom vlucht u? Lafaard.

Bovenbuur 23 juni 2017 13:40

Dus als oplossing voor het probleem dat er hier ook niet blanke mensen wonen zou je massaal naar Groenland willen gaan en alle oorspronkelijke bewoners (er wonen maar 60.000 mensen ofzo, maar ze wonen er toch maar mooi wel) eruit flikkeren, omdat dat jouw recht is als blanke?

Right, als iemand me nodig heeft zit ik in een ander subforum.

Rahowa 29 juni 2017 19:10

En wat doe je dan met de eskimo's die op Groenland leven?

Skobelev 29 juni 2017 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8480337)
En wat doe je dan met de eskimo's die op Groenland leven?

We leren Eskimonees en gaan op in hun cultuur?

Skobelev 29 juni 2017 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8474978)
Waarom vlucht u? Lafaard.

Lafaard? Uw Belgisch establishment geeft de erfenis van onze voorige generaties weg aan al wat hier toekomt terwijl de autochtoon wordt gebrandmerkt en beboet als je de multikul niet blijkt te aanvaarden. De pot op met dit land, dit Europa.

Mindset 29 juni 2017 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8474847)
Nu de opwarming van de noordpool voor de deur staat en groenland zijn naam waardig zal worden kunnen we er misschien een reservaat voor blankenstichten die niet om kunnen met de kolonisatie van hun Avondland door klimaatvuchtelingen, gelukszoekers ea. Er gaan al stemmen op om Groenland af te scheuren van Denemarken. Allen daarheen ?

Ik zou dat eigenlijk wel zien zitten. Was ik twintig jaar jonger ik ging erheen. Nu zal ik maar hier blijven ook al heb ik er geen goed oog in dat de nieuwe bevolking me op mijn oude dag zal willen ondersteunen zoals ik dat nu moet doen. Tegen dat Groenland echt leefbaar wordt zal ik voorzekers te oud zijn.

Hongarije wil autochtone europese vluchtelingen opnemen. Ik overweeg naar hongarije uit te wijken...alleen, ik denk dat de corruptie; clientelisme; zelfverrijking en zelfbediening door politieke mandatarissen NOG erger us dan hier.

Mindset 29 juni 2017 22:19

Citaat:

Hongarije wil autochtone europese vluchtelingen opnemen. Ik overweeg naar hongarije uit te wijken...alleen, ik denk dat de corruptie; clientelisme; zelfverrijking en zelfbediening door politieke mandatarissen NOG erger us dan hier.

Mindset 29 juni 2017 22:19

Citaat:

Hongarije wil autochtone europese vluchtelingen opnemen. Ik overweeg naar hongarije uit te wijken...alleen, ik denk dat de corruptie; clientelisme; zelfverrijking en zelfbediening door politieke mandatarissen NOG erger is dan hier.

TheFourHorsemen 30 juni 2017 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8480358)
Lafaard? Uw Belgisch establishment geeft de erfenis van onze voorige generaties weg aan al wat hier toekomt terwijl de autochtoon wordt gebrandmerkt en beboet als je de multikul niet blijkt te aanvaarden. De pot op met dit land, dit Europa.

U wil hetzelfde doen als wat u de mensen verwijt die hier naartoe komen gevlucht: vluchten in plaats van vechten/voor verandering zorgen.

Wat onderscheidt u van een Somaliër die naar Europa vlucht?

Skobelev 30 juni 2017 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8480585)
U wil hetzelfde doen als wat u de mensen verwijt die hier naartoe komen gevlucht: vluchten in plaats van vechten/voor verandering zorgen.

Wat onderscheidt u van een Somaliër die naar Europa vlucht?

Er is geen mogelijkheid om hier verandering te brengen, uw politike "leiders" maken dit onmogelijk. Wie hier als individu tegen de multikul ingaat wordt eerst vervolgd en gepuimd, gemarginaliseerd en vervolgens met pek en veren ingewreven. Zie maar naar het VB.

HEt verschil tussen een Somaliër en mezelf?

Ik zou voor Groennland toegevoegde waarde betekenen, alleen al van kapitaal. Een Somaliër die naar hier komt doet dat enkel om van onze vetpotten te vreten.

TheFourHorsemen 30 juni 2017 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8480813)
Er is geen mogelijkheid om hier verandering te brengen, uw politike "leiders" maken dit onmogelijk. Wie hier als individu tegen de multikul ingaat wordt eerst vervolgd en gepuimd, gemarginaliseerd en vervolgens met pek en veren ingewreven. Zie maar naar het VB.

En u denkt dat de gemiddelde asielzoeker op politiek vlak veel kan veranderen in zijn thuisland?

'met pek en veren ingewreven'... in tal van landen vlieg je in de bak en wordt je gefolterd als je ingaat tegen de regering.

Gipsy 30 juni 2017 15:32

Citaat:

HEt verschil tussen een Somaliër en mezelf?

Ik zou voor Groennland toegevoegde waarde betekenen, alleen al van kapitaal. Een Somaliër die naar hier komt doet dat enkel om van onze vetpotten te vreten.

Dat u voor Groenland toegevoegde waarde zou betekenen is retorische praat natuurlijk net zoals u alle vluchtelingen en immigranten op één hoop gooit. Moest ik een Somaliër, Irakees, Syriër etc zijn en ik zie geen toekomst in een land waar het gevaarlijk en zonder toekomst is dan zou ik ook naar het Westen vluchten om een nieuwe toekomst op te bouwen. Niet om van de "vetpotten te vreten" maar om constructief deel uit te maken van een nieuw land waar ik wel naar een toekomst kan kijken.

Skobelev 30 juni 2017 16:03

Een Somaliër die naar hier vlucht krijgt gelijk, iemand van hier die naar Grooenland zou verhuizen is een lafaard. Twee maten....

TheFourHorsemen 30 juni 2017 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8480891)
Een Somaliër die naar hier vlucht krijgt gelijk, iemand van hier die naar Grooenland zou verhuizen is een lafaard. Twee maten....

Hahaha, wat een ironie. U wil vluchten naar Groenland omdat andere mensen naar hier vluchten, maar beschuldigt ons van twee maten...

In mijn 'ideale wereld' zijn er alleszins geen twee maten. Als iemand echt voor zijn leven moet vrezen, moet tijdelijke opvang mogelijk zijn (liefst wel zo dicht mogelijk bij het land van oorsprong). Eens het gevaar geweken is, moet die persoon zo snel mogelijk terug naar het land van oorsprong.

Zowel u als de Somaliër die naar hier komt voor economische motieven zou van mij geen asiel mogen krijgen.

Skobelev 30 juni 2017 22:18

ironie? Economische motieven? Mocht iedere aangespoelde hier ten lande, de ondertussen al honderdduizenden gelukzoekers, evenveel middelen meebrengen als wat ik kan meenemen naar Groenland, onze historische staatsschuld in als sneeuw voor de zon gesmolten. Nu gebeurt hier net het tegenovergestelde. Onze opgebouwde sociale erfenis van generaties voor ons wordt weggegooid naar al wat hier komt aanwaaien.
Maar daar kiest de Vlaming voor, dat is democratie naar Europese norm. Wel, van mij mag je uw land en uw bevolking steken waar de zon nooit schijnt. Jullie verdienen niet beter. Binnen een paar jaar woon je tussen de islamieten en de negers, je mag het hebben, ik ga wel naar betere oorden.

Bovenbuur 30 juni 2017 22:31

Citaat:

Ik zou voor Groennland toegevoegde waarde betekenen,

O, je hebt al een vissersschip? Vandaar. Ja, dan ben je vast helemaal welkom.

Skobelev 30 juni 2017 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8481194)
O, je hebt al een vissersschip? Vandaar. Ja, dan ben je vast helemaal welkom.

Ik begrijp dat het voor u te moeilijk is.

Stel dat je ipv van het sociaal weefsel te komen profiteren, een miljoen € zou meebrengen naar waar je wenst te gaan. Daar bovenop de garantie dat je geen crimineel bent en u aan de heersende plaatselijke gebruiken zou aanpassen. Zou men u de toegang ontzeggen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be