![]() |
Mosselen en de lunchgarden het is godgeklaagd maar elk jaar opnieuw laat ik me vangen
Het lijkt wel een magneet die slechte mosselen in de Lunchgarden, ik eet gewoonlijk een keer of vijf mosselen per jaar, maar elk jaar opnieuw eet ik mijn eerste mosselen in de Lunchgarden vandaag weer.
Ik moest deze middag ff in de GB zijn en dacht och kom ik eet gauw iets in de Lunchgarden, ik sta daar aan het buffet en elke hersencel schreeuwt "Hoomer geen mosselen, die zijn hier nooit lekker", vraagt die juffrouw: "En voor meneer?" ik natuurlijk: "Een potje mosselen" miljaarde toch. Nu is dat bij mij een jaarlijks een wederkerend fenomeen, zijn er nog zo een forummers die zich elk jaar weer laten vangen? Volgende week houden we onze jaarlijkse pool-party met een jaarlijks mossel-souper, verder eet ik dan nog twee a drie keer aan de kust mosselen, steeds het beste van het beste, de vraag is, waarom al jaren het seizoen beginnen met die kut mosselen uit de Lunchgarden. Ne mens is een raar beest; ;-) |
Mijn vaste stelregel is: nooit mosselen eten voor 15 september.
|
Ik vind die mosselen in de Lunchgarden eigenlijk best wel OK qua prijs kwaliteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is hier ergens een restaurant dat zich voordoet als mosselrestaurant maar de mosselen die daar minsten €20 per portie kosten zijn meestal slechter dan de mosselen in de Lunchgarden. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Het enige dat ik nog wel eens in de GB durf kopen zijn die 'viertel' augurken van Kuhne. Maar eigenlijk zijn die schandalig duur, het zijn tenslotte maar augurken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Was daarstraks trouwens voor bruine rijst in den Delhaize, de afgelopen weken staan de rekken daar gewoon half leeg, de helft van de producten is er niet.
Vandaag hadden ze daar iets aan gedaan eindelijk, er hingen papiertjes dat ze wat problemen hadden met de distributie. Dat was dan vroeger zowat de top van de supermarkten, nu wordt den Delhaize precies gerund door totaal idioten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders maken ze geen winst meer op hun producten. Alle handelaars doen dat nu zo. Veel lege of halfvolle rekken overal. |
Ik slurp wel eens aan een mossel, ik wacht daarvoor nooit tot 15 september en ik doe dat ook nooit in de luchgarden.
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oppassen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be