![]() |
EU mafia gaat Brexit onderhandeling zo lang saboteren tot...
Ge ziet het van ver aankomen.
Hoe die EU Coudenhovebende de Brexit gaat proberen te saboteren door de onderhandelingen zo lang mogelijk te rekken en zo moeilijk mogelijk te maken. En dan gaan ze zeggen 'jaja toch niet zo simpel hé, uit de EU gaan. Veel miserie hé, uit de EU gaan. Waart ge er toch niet beter in gebleven? Hé? Het kan nog hoor. Ge kunt er nog altijd gewoon in blijven.' Het zal van de Britse regering afhangen in welke mate zij zich zullen laten rollen door de vuile spelletjes van de machtswellustige Coudenhovebende, die niets anders wil dan zoveel mogelijk macht over zoveel mogelijk mensen. En in een zwak figuur als Theresa May heb ik niet veel vertrouwen. |
Dat saboteren doen de Britten zelf wel.
|
Wil Theresa May wel een Brexit?
Ze legt het uit alsof ze de 'wil van het volk' respecteert. Maar wat wil ze zelf? Dat speelt namelijk een enorm grote rol in dit proces. |
Citaat:
|
Een paar nieuwe schoenen, dat wil ze.
|
Citaat:
Nigel Farage die aftreedt VOOR de kers op de taart wordt gezet, daar heb ik altijd mijn bedenkingen bij gehad. We zien nu welke rol de media spelen bij het verspreiden van propaganda om Brexit alsnog tegen te gaan. De wil van het volk is niet relevant |
Die brexit: een triestige affaire.
De schuld ligt bij de te naïeve euro-lovers die veel te vlug vooruit gingen, zonder rekening te houden dat alle negatieve effecten op de kop vallen van de minst begoeden van de oude kernlanden (ik bedoel die landen die er al langer bij zijn dan de oostbloklanden). |
Citaat:
De negatieve effekten zijn er voor elke Belg. Voor de een beetje meer dan voor de ander. |
Het zijn de Britten die de zaak doen aanslepen.
|
Citaat:
Economisch blijven ze afhangen van de EU maar nu met minder voordelen. Ze hebben in eigen voet geschoten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was en ben niet voor de Brexit, maar als die er komt, dan wel een waar de rest van de EU de minste last van heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Franse minister van Economie, nu in New York, smeedt het ijzer terwijl het heet is. Om de Amerikaanse banken te lokken naar Frankrijk ipv England, na de Brexit, wordt een speciale Engelstalige juridictie samengesteld waar geschillen uitsluitend in het Engels worden beslecht.
http://www.lefigaro.fr/flash-eco/201...mericaines.php |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be