Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Constructs are boring. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239375)

Dadeemelee 24 juni 2017 23:14

Constructs are boring.

Het is een fenomeen dat ik hier veelvuldig tegenkom.

Stop ermee aub.

Tavek 24 juni 2017 23:53

De retour van peche, bembem en guinevere, allemaal nogal goed getimed, is inderdaad opmerkelijk.

Heeft hij zijn tijd in de instelling uitgezeten ? Terug internet rechten gekregen ?

Tavek 25 juni 2017 00:00

Het is trouwens tijd dat de administratie van dit forum deze plaag eens opruimt.

Vlad 25 juni 2017 05:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8476396)
Het is trouwens tijd dat de administratie van dit forum deze plaag eens opruimt.

Peche zegt zijn unban net van die administratie te hebben gekregen ...

kelt 25 juni 2017 05:29

Dankzij die "constructs" is er nog een beetje beweging op het forum.Mensenlief wat een verschil met toen ik hier een decennium geleden begon.Er zit tegenwoordig meer beweging op een kerkhof :-(

HOUZEE ! 25 juni 2017 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8476463)
Dankzij die "constructs" is er nog een beetje beweging op het forum.Mensenlief wat een verschil met toen ik hier een decennium geleden begon.Er zit tegenwoordig meer beweging op een kerkhof :-(

Tja, democratie maakt geen bal uit en velen hebben schrik om nog hun gedacht te schrijven ...

Logisch dat het hier kapotgaat.

Peche 25 juni 2017 11:57

De boel moest hier echt in gang getrapt worden.
En is dit dan de dank die je krijgt?
De schaamte voorbij.

bembem 25 juni 2017 12:00

'Constructs'... nee maar... we zijn echt hoor.

Peche 25 juni 2017 12:16

Ja ik giet nu wel een overdreven sausje over mijn karikatuur :)
Niet alles wat ik zeg is serieus te nemen, en gelukkig maar lol

Elio di Supo 26 juni 2017 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8476728)
'Constructs'... nee maar... we zijn echt hoor.

Je zat in je broek te pissen van het lachen zeker toen je dit aan het typen was?

vlijmscherp 26 juni 2017 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8476463)

"vroeger" was alles beter.

Toen ik hier binnenkwam, las ik al dat het vroeger veel beter was. Als je dan ging kijken in de archieven, las je dat in feite al vrij snel. Na enkele maanden was men al aan het zagen en als je dan de eerste berichten las, gebeurde er in feite niets.

Meestal is het omdat er mensen waartegen men vroeger veel praatte, er niet meer zijn en het aanvoelt alsof er minder interessants wordt gezegd. Maar ik denk dat er objectief kan gezegd worden dat er vroeger niets interessants werd gezegd en nu nog niet, behalve als je zeer geïnteresseerd bent ik zeer specifieke zaken die hier staan.

Feit is wel dat er bepaalde figuren, zoals Dronkoers, er niet meer zijn. Die bracht wel wat kolder op het forum. Persoonlijk mis ik ook mensen als Firestone of Jazeker en ik weet niet of Zwartengeel nu nog actief is of niet. Maar dat is gewoon zo, erover klagen helpt niet.

vlijmscherp 26 juni 2017 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8476749)
Ja ik giet nu wel een overdreven sausje over mijn karikatuur :)
Niet alles wat ik zeg is serieus te nemen, en gelukkig maar lol

gekende tactiek hoor, eerst vanalles (al dan niet strafbaar) zeggen en dan afkomen dat het maar om te lachen is.

Voor de moderatie uiteraard niet zo simpel om uit te maken hoe het nu zit, maar in jouw geval denk ik wel dat ze je doorhebben.

Pandareus 26 juni 2017 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8477381)
"vroeger" was alles beter.

Toen ik hier binnenkwam, las ik al dat het vroeger veel beter was. Als je dan ging kijken in de archieven, las je dat in feite al vrij snel. Na enkele maanden was men al aan het zagen en als je dan de eerste berichten las, gebeurde er in feite niets.

Meestal is het omdat er mensen waartegen men vroeger veel praatte, er niet meer zijn en het aanvoelt alsof er minder interessants wordt gezegd. Maar ik denk dat er objectief kan gezegd worden dat er vroeger niets interessants werd gezegd en nu nog niet, behalve als je zeer geïnteresseerd bent ik zeer specifieke zaken die hier staan.

Feit is wel dat er bepaalde figuren, zoals Dronkoers, er niet meer zijn. Die bracht wel wat kolder op het forum. Persoonlijk mis ik ook mensen als Firestone of Jazeker en ik weet niet of Zwartengeel nu nog actief is of niet. Maar dat is gewoon zo, erover klagen helpt niet.

Jammer dat Pietje het gezaag van de blokkers hier zo beu was dat hij besliste om het af te bollen. Ook jammer dat Superstaaf hier wegblijft.

Anna List 26 juni 2017 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8476727)
De schaamte voorbij.

idd, in deze draad met een persoonlijk topic nog wel. :p

t is toch niet omdat het om drie dubbelnicks gaat dat het geen persoonlijk topic meer zou zijn hé!

Dadeemelee 26 juni 2017 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8477463)
idd, in deze draad met een persoonlijk topic nog wel. :p

t is toch niet omdat het om drie dubbelnicks gaat dat het geen persoonlijk topic meer zou zijn hé!

Je vergist je als je denkt dat ik het specifiek over 1 bepaalde persoon of zelfs een drievuldigheid zou hebben :mrgreen:

Anna List 26 juni 2017 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8477482)
Je vergist je als je denkt dat ik het specifiek over 1 bepaalde persoon of zelfs een drievuldigheid zou hebben :mrgreen:

komkom, niet te bang, we hebben het over Peche/Bembem/Guinevere. :-D

niet over boksijzer Panda.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=141

Tavek 26 juni 2017 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8476727)
De schaamte voorbij.

Kunt ge dat ook doen door een onderbouwde, deftige meningen te geven ipv "verzuip ze allemaal" ?

Gij en uw clubke brengen hier niks bij.

Dadeemelee 26 juni 2017 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8477500)
komkom, niet te bang, we hebben het over Peche/Bembem/Guinevere. :-D

niet over boksijzer Panda.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=141

Dat is toch erg hé. Als ik een keerje serieus ben, dan geloven ze me niet :-P

Anna List 26 juni 2017 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8477509)
Dat is toch erg hé. Als ik een keerje serieus ben, dan geloven ze me niet :-P

lol, bij mij is t nog erger, ik ben eigenlijk altijd serieus en nog denken de meesten dat ik meestal trol of zever verkoop! ;-)

mss kunnen we een clubke of een zelfhulpgroep oprichten. :p

bembem 26 juni 2017 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8477503)
Kunt ge dat ook doen door een onderbouwde, deftige meningen te geven ipv "verzuip ze allemaal" ?

Gij en uw clubke brengen hier niks bij.

En jij wel zeker.... :roll:

Re-btw: wij zijn geen dubbelnicks

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be