![]() |
Constructs are boring.
Het is een fenomeen dat ik hier veelvuldig tegenkom.
Stop ermee aub. |
De retour van peche, bembem en guinevere, allemaal nogal goed getimed, is inderdaad opmerkelijk.
Heeft hij zijn tijd in de instelling uitgezeten ? Terug internet rechten gekregen ? |
Het is trouwens tijd dat de administratie van dit forum deze plaag eens opruimt.
|
Citaat:
|
Dankzij die "constructs" is er nog een beetje beweging op het forum.Mensenlief wat een verschil met toen ik hier een decennium geleden begon.Er zit tegenwoordig meer beweging op een kerkhof :-(
|
Citaat:
Logisch dat het hier kapotgaat. |
De boel moest hier echt in gang getrapt worden.
En is dit dan de dank die je krijgt? De schaamte voorbij. |
'Constructs'... nee maar... we zijn echt hoor.
|
Ja ik giet nu wel een overdreven sausje over mijn karikatuur :)
Niet alles wat ik zeg is serieus te nemen, en gelukkig maar lol |
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik hier binnenkwam, las ik al dat het vroeger veel beter was. Als je dan ging kijken in de archieven, las je dat in feite al vrij snel. Na enkele maanden was men al aan het zagen en als je dan de eerste berichten las, gebeurde er in feite niets. Meestal is het omdat er mensen waartegen men vroeger veel praatte, er niet meer zijn en het aanvoelt alsof er minder interessants wordt gezegd. Maar ik denk dat er objectief kan gezegd worden dat er vroeger niets interessants werd gezegd en nu nog niet, behalve als je zeer geïnteresseerd bent ik zeer specifieke zaken die hier staan. Feit is wel dat er bepaalde figuren, zoals Dronkoers, er niet meer zijn. Die bracht wel wat kolder op het forum. Persoonlijk mis ik ook mensen als Firestone of Jazeker en ik weet niet of Zwartengeel nu nog actief is of niet. Maar dat is gewoon zo, erover klagen helpt niet. |
Citaat:
Voor de moderatie uiteraard niet zo simpel om uit te maken hoe het nu zit, maar in jouw geval denk ik wel dat ze je doorhebben. |
Citaat:
Jammer dat Pietje het gezaag van de blokkers hier zo beu was dat hij besliste om het af te bollen. Ook jammer dat Superstaaf hier wegblijft. |
Citaat:
t is toch niet omdat het om drie dubbelnicks gaat dat het geen persoonlijk topic meer zou zijn hé! |
Citaat:
|
Citaat:
niet over boksijzer Panda. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=141 |
Citaat:
Gij en uw clubke brengen hier niks bij. |
Citaat:
|
Citaat:
mss kunnen we een clubke of een zelfhulpgroep oprichten. :p |
Citaat:
Re-btw: wij zijn geen dubbelnicks |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be