![]() |
anders leven, (als een thaise)...
Mensen de ommekeer is hier stilaan bezig, tegen dit en september ga ik een nieuwe levensfase in gekoppeld aan a new lifestyle: voortaan zal ik als een thaise door het leven gaan en me toespitsen op m'n herstel wat zich zal vertalen in iedere dag gezonder eten met aandacht voor eenvoudig maar kwalitatief tijdverdrijf in de kitchen. Maw back to basics aka living like an asian... Het feit dat dit wss aan de kust zal plaatsvinden is eveneens iets waar ik naar uitkijk. Ja, voortaan zal ik wakker worden met een zeebries, lange wandelingen langs het strand en op de dijk maken (met zo nu & dan een ommetje naar het binnenland, lol). Yep wat wil een mens nog meer... life is beautiful ^^ ah en nog iets: bb is sinds kort schuldenvrij xd! :cheer: :cheer: :cheer: !!!!
|
September aan de kust. Boeieueueueund!
![]() |
Het is eens iets anders... ik kijk er in ieder geval naar uit, lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Plus ik heb iets op het oog, als het lukt zal ik 105 minder huur hebben, yep ^^
|
Citaat:
|
Ja het zal wat toegevingen zijn want is niet modern en zo maar ik ben al blij met de ligging (pal bij de dijk), dus nu maar hopen dat m'n aanvraag passeert xd!
|
Ik wist niet dat ze tramhokjes aan de kust verhuurden voor permanente residentie....8O
|
Toch wel :lol::lol:
|
All my support :)
|
thx ^^
ik zal het gelijk maar posten, kunnen jullie het zien: ![]() is geen palace maar voor de prijs echt wel een meevaller, vermits het aan de zee is, teehee! ik hoop echt dat ze me zullen aannemen, LOL |
Citaat:
waar ik nu zit heb ik 430 en 80 lasten, dus.... |
dat is dus bijna aan sociaal huurtarief... ^^
|
in afwachting van huurpremie geen slecht alternatief, plus dat ik binnen dit en zoveel jaar - als m'n situatie is gestabiliseerd - overweeg van iets op lijfrente aan te schaffen, eveneens aan de kust denk ik, lol
|
yep bb is ah herrijzen ^^
|
![]() heerlijk xd! |
elke dag vakantie!! :cheer: every day the beach!! :cheer: hihi!
|
lol, ik zie me al met m'n emmertje & matje, haha :-D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be