![]() |
Trump stopt decennialange traditie: geen Iftar-maaltijd
BRON
Detail tekst: Citaat:
Dat die mensen dat volgens hun boek willen 'vieren/naleven' dat is hun 'probleem'. De meeste andere mensen hebben er totaal geen boodschap aan dat de ramadan viering maar alle dagen in kranten en op tv door de strot weet te duwen. Onze koning die zag dat iets anders dan Trump denk ik want die schranste gezappig mee. :roll: |
Gaan de Paasklokken nu ook niet meer komen op het White House?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet naïef worden, jongens en meisjes.
Als een politieker een bezoekje brengt of bezoekjes ontvangt, dan zijn er twee mogelijkheden: het bezoek interesseert hem of het interesseert hem niet. Als het hem interesseert, dan vindt hij dat interessant in zich, plus is er het feit dat het hem publiciteit en mogelijks stemmen oplevert. Als het hem niet interesseert, blijven alleen publiciteit en stemmenwinst over. Wat Trump nu als statement geeft, ligt in de lijn van zijn kiescampagne, die goedgekeurd is door de Amerikaanse kiezer. . |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens niet vergeten, België heeft een Turkse als staatssecretaris ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ze zijn, is wat telt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een koning die 'zijn' land zomaar voor de 'leeuwen' gooit mogen ze voor mijn part afzetten, weg ermee. Het lijkt mij dan ook beter en ik kan President Trump daar echt géén ongelijk in geven dat men dit op een andere manier aan banden dient te leggen. Hij doet een poging met dat 'inreisverbod' die op huidig ogenblik een klein beetje groen licht krijgt. Trumps omstreden inreisverbod krijgt deels groen licht: ‘Een overwinning’ p.s. Ik hoop dat 'onze' koning zijn dochter de taak 'koningin' nooit in haar schoentjes geschoven krijgt want ... |
Citaat:
Niet meer toelaten is het beste plan misschien of is dat te ver gezocht? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be