Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams Blok arrest (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=84)
-   -   Ok, hier gaan we dan op de Belgische Rollercoaster (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23940)

pca 10 november 2004 17:58

Ok, hier gaan we dan op de Belgische Rollercoaster

Zijn we nu helemaal gek geworden ? 8O

Stel je voor : :roll:

Er klaagt iemand bij de rechtbank de 1.000.000 belgen aan wegens racisme
Dat wordt leuk, en ....

8) Iedere gemeenteraad, provincieraad, gewest, federale en europese regering moeten hun VL.Blok broeders uit hun raad of regering zetten. Al deze mensen dienen vervangen te worden want het arrest zegt, dat het Vl.Blok illegale dingen doet.

;-) Ik weet de oplossing: dringend verkiezingen op alle niveau's tegelijkertijd.
En dan om de 4 jaar al deze raden en regeringen opnieuw verkiezen.

Dan zien we direct wat die 1.000.000 + 15% Belgen gaan voor stemmen, inderdaad, het vernieuwde Vlaamse BEEN ????????

:oops: Wanneer gaat dat nu eens stoppen in Belgie met al dat gepest en gezever ? Of wilt men iets creeren zoals in Nederland ? Oog om Oog, Tand om 2 Tanden zoals in de nieuwe Bijbel ? Ik zie het nog gebeuren... Direct worden alle gebouwen die met rechtspraak te maken hebben aangevallen door fanatiekelingen...

:silly: We zijn goe bezig het 2e USA te worden : laat ons eens een oorlogje maken voor een jaar of tien om eens lekker de Belgische stress te ontladen.

Als ik een racistische uitspraak doe, word ik toch ook niet voor de rechtbank gesleurd ? En wat is er nu verkeerd met EIGEN VOLK eerst ? De USA doet dat toch ook al ? Of moeten we een president kiezen zoals Bush ?

:olympic: Een ding is zeker, ik ga blij zijn als er binnen 40 jaar plastiek bloemen boven mijn hoofd groeien want ik begin ernstige bloedverhogende en bleodstollende symptomen te vertonen.

Ik weet de oplossing, moesten we nu eens een functioneringsgesprek gaan voeren als Belgisch volkje en de rechtbanken gaan evalueren ???? En terwijl we bezig zijn, alle politiekers met valse voorwenselen erbij.

En als ik teveel zever ....:sorry:

ancapa 10 november 2004 18:11

Beste PCA,

1. wedden dat ze er nieuwe rechtbanken zouden voor oprichten... kwestie van prioriteiten te stellen in een multikulmaatschappij
2. allemaal hun functie afpakken en ze naar den dop of het ocmw sturen... kwestie van terug een evenwicht te bekomen tussen de "bevolking"
3. Bush is aan zijn tweede mandaat begonnen, misschien kan hij volgend jaar een invasie beginnen om de Nederlanden te redden van terrorisme...
4. verkiezingen kunnen ons dan gestolen worden : we zijn bevrijd en toch bezet gebied, Bush heeft dan een dubbele job en kan verblijven in La Reserve in Knokke...

Hans1 10 november 2004 18:12

Uw laatste zin is de belangrijkste.

waarnemer 10 november 2004 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pca
Zijn we nu helemaal gek geworden ? 8O

Stel je voor : :roll:

Er klaagt iemand bij de rechtbank de 1.000.000 belgen aan wegens racisme
Dat wordt leuk, en ....:

Ik dacht dat het de partijmandatarissen waren die aangeklaagd werden.

Citaat:

:oops: Wanneer gaat dat nu eens stoppen in Belgie met al dat gepest en gezever ? Of wilt men iets creeren zoals in Nederland ? Oog om Oog, Tand om 2 Tanden zoals in de nieuwe Bijbel ? Ik zie het nog gebeuren... Direct worden alle gebouwen die met rechtspraak te maken hebben aangevallen door fanatiekelingen...

In Nederland is het al van na het Pim Fortuyn avontuur al een tijd gebruikelijk straffe uitspraken te doen in de media over andere groepen in de samenleving. Niet de blokuitspraken, maar het gaat soms die kant op. En na een straffe uitspraak komt er een straffere. Maar of Nederland nu het goede voorbeeld is van een oplossing? Zal men daar de escalatie kunnen stoppen? Elke terrorist of extremist, van eerder welke zijde, weet nu hoe snel die samenleving overhoop kan gezet worden.

Citaat:

We zijn goe bezig het 2e USA te worden : laat ons eens een oorlogje maken voor een jaar of tien om eens lekker de Belgische stress te ontladen.

Als ik een racistische uitspraak doe, word ik toch ook niet voor de rechtbank gesleurd ? En wat is er nu verkeerd met EIGEN VOLK eerst ? De USA doet dat toch ook al ? Of moeten we een president kiezen zoals Bush ?

Ja, zoals in Bosnië, Kroatië, Beiroet, Kasmier, Tsechenië.... Israël.
Vandaar het belang om extremismen niet te laten voortwoekeren. Ze wakkeren elkaar aan, en gaan ook een eigen logica opbouwen. Of dat door een rechtbank moest? Maar de regels van het fatsoen waren wel overschreden.

Overigens onderschat de USA niet. Racistische uitspraken zijn er wel toegelaten, maar absoluut niet aanvaard. En zij doen hun oorlogen elders.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be