![]() |
Waar Blijft Die Betoging ?
1.000.000 foert-kiezers. Jazeker. En diezelfde kiezers zeggen ook foert als hun partij in de slechte papieren zit. Het is toch zielig. Waar blijft die grote steunbetoging tegen die stoute Belgen?
|
Citaat:
Wat een onzin kraam jij hier eigenlijk allemaal uit? Betogingen hebben geen nut, het stemhokje wel. ;-) Zorg dat je neerzit als de eerste uitslagen van de volgende verkiezingen bekend gemaakt worden. |
Citaat:
Alles laten gaan zoals het gaat en het komt vanzelf 'in de sacoche'. |
De "betoging" volgt uiteraard in het stemhokje. De enige plaats waar de Vlaming rustig zijn ongenoegen kan uitspreken. Zo is het geweest en zo zal het in de toekomst zijn. ;-)
|
zoals BUB op de Ijzerbedevaart... drie pipo's met een vlagske...
Kom zondagmiddag eens naar Antwerpen... dan zul je iets meer zien 8O :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: |
Er valt gewoon geen reet te betogen. Er is amper enige tam-tam rond dat gedoe...
|
Citaat:
En omdat er amper enige tamtam is rond dit gedoe werd er op het politiek discussieforum van Politics.be een speciaal katern geopend waar, in een tijdspanne van één dag, ruim 50 topics op werden geopend... |
Citaat:
|
Citaat:
Al jarenlang wordt ons ook verteld dat Blok-kiezers laagopgeleide mensen zijn, alsof dat een minderwaardige soort betreft die blijkbaar enkel interessant is als ze SP.A stemt. Uit gesprekken die ik in mijn beroepsomgeving voer moet ik echter afleiden dat het Blok in de medische en academische wereld zeer populair is, ik schat zelfs een aanhang van meer dan 40%. En te bedenken dat je dan met tiepen als Hans of Yann moet discussiëren....8) |
Citaat:
We zullen er veel verder mee komen dan met jullie stomme linkse betogingen van een man of 100. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw de minderheid van de Vlaams Blokkiezers zijn "foert" kiezers. Jullie zouden al blij mogen zijn moesten jullie kiezers hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, doe maar verder met ze als "foert-stemmers" te betittelen. Zo krijgt u ze zeker niet weer (als uw kabouterclub ooit een stem van een nu-VB-kiezer zou hebben gehad). Beledigen helpt niet. Blijkbaar heeft u dat nog altijd niet door. |
Citaat:
Wat gebeurde er ook alweer aan de vooravond van de afgelopen verkiezingen? Juist, toen werd het Vlaams Blok in Gent veroordeeld. Toen zat de partij in slechte papieren... Wat deed het VB-electoraat? Foert aan de partij? Integendeel, het Vlaams Blok kreeg er nog een pak stemmen bij. |
er komt een groot congres 12 december in Antwerpen voor de leden.
betogen en protesteren... wat heeft de witte mars met 300.000 mensen uitgehaald ??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be