![]() |
Typisch Belgisch ritueel in Brussel door goed geïntegreerde nieuwe Belgen
![]() bron Ik zou zeggen, doe hetzelfde morgen in die straat met een pastoor en christelijken en er ontploft gegarandeerd een bom. |
Maar neen, dat zijn oefeningen om overlast door gastritis tegen te gaan.
|
Had ik nu niet gehoord dat de straat was afgesloten wegens een gaslek?
|
En niemand met een vrachtwagen? Dat zou pas bowling zijn geweest.
|
Dat is de wereldrecordpoging veesten.
|
Aanbidden die auto's? :lol:
|
Collectieve petomanie
|
![]() En binnenkort gaan er weer zagen om ook dat album uit de rekken te halen :lol: |
Dat moet voor een homo nogal een beproeving zijn om zo al die konten omhoog te zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
Stof tot nadenken, zie volgende ... jajaaaaaaa :roll: :roll: Verder 'leesgenot' ... Detail tekst: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het één keer lukt... |
Citaat:
Als het één keer lukt... |
Citaat:
|
Citaat:
Ongeacht de maatschappelijke situatie in het midden oosten, de Burqa blijft een symbool van onderdrukking en fascisme en daar ga ik altijd problemen mee hebben. |
Citaat:
De taak van de politie had moeten zijn: de boel onmiddellijk opkuisen om de wagens door te laten, en overtreders een pak rammel, sorry, pak boetes geven. |
Ik had al eens foto's gezien van dergelijk scenario in een straat in Parijs. Nu ook in "Bruxelles Région Capitale". Weldra ook in Lotenhulle.
|
Citaat:
Als ze Noord-Afrikanen tegenkomen gaan ze lopen of ze krijgen petsen - goed begrijpen, gewapende politie die petsen krijgen van snotjong... Ondertussen, minister Janbon, 'opkuisen, paal en perk stellen, hard optreden' enz... Als dan iemand vraagt, is Molenbeek al opgekuist? De minister, 'wablief, ik versta u niet'... Is Molenbeek al opgekuist? De minister, 'hoe zegt ge, ik begrijp u niet'... |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be