bembem |
28 juni 2017 15:34 |
de dood
de laatste tijd denk ik hoe langer hoe meer aan de dood meer bepaald hoe m'n einde er uit zou zien, ook denk ik - maar dat zijn natuurlijk negatieve gedachten - dat er kans is dat ik aan kanker zal bezwijken, ik bedoel: m'n gezondheid is niet zo sterk, zo heb ik ooit eens aan een moedervlek geprutst omdat ik met acne zat en het me iets deed dat er vlak onder een meeëter zat (ja, ik weet het, gore details), zodoende vrees ik nu dat dit me op de langere termijn met huidkanker zal opzadelen vermits die moedervlek sindsdien in omvang is toegenomen en ik niet direct naar de dermatoloog ermee durf (ah ja, uitstellen nog zoiets waar ik goed in ben ook al betreft het m'n gezondheid)... Ah en dan is er nog die vetbobbel op m'n hoofd die ook nog steeds niet weg is en waar ik ook nog niet voor ben geweest.... Plus m'n stoelgang die tot voor enkele maanden terug niet zo normaal was (maar nu gelukkig weer ok is/oogt). Daarnaast vermindert m'n zicht, althans m'n ene oog en besef ik meer en meer dat het menselijke lichaam iets is waar men zorg voor dient te dragen + koesteren.... Mja, en daarnaast is er natuurlijk het psychische mentale aspect, eerlijk gezegd onderga ik hoe langer hoe meer het leven in die zin dat moest ik morgen er zomaar uit kunnen stappen op een pijnloze manier dit voor mij ok zou zijn... mja er is niet direct iets waar ik nog echt naar uitkijk buiten misschien een trip naar korea en thailand maar daar stopt het dan, als ik dat zal verwezenlijkt hebben denk ik eerlijk gezegd niet dat het nog verder voor me hoeft ook al besef ik dat dit met de tijd alsnog kan veranderen 'as people change'...
een 'rant topic' over de dood en hoe ik die zie van bb~
discuss please, 'hoe zien jullie het einde'... thx ^^
|