Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   de dood (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239457)

bembem 28 juni 2017 15:34

de dood

de laatste tijd denk ik hoe langer hoe meer aan de dood meer bepaald hoe m'n einde er uit zou zien, ook denk ik - maar dat zijn natuurlijk negatieve gedachten - dat er kans is dat ik aan kanker zal bezwijken, ik bedoel: m'n gezondheid is niet zo sterk, zo heb ik ooit eens aan een moedervlek geprutst omdat ik met acne zat en het me iets deed dat er vlak onder een meeëter zat (ja, ik weet het, gore details), zodoende vrees ik nu dat dit me op de langere termijn met huidkanker zal opzadelen vermits die moedervlek sindsdien in omvang is toegenomen en ik niet direct naar de dermatoloog ermee durf (ah ja, uitstellen nog zoiets waar ik goed in ben ook al betreft het m'n gezondheid)... Ah en dan is er nog die vetbobbel op m'n hoofd die ook nog steeds niet weg is en waar ik ook nog niet voor ben geweest.... Plus m'n stoelgang die tot voor enkele maanden terug niet zo normaal was (maar nu gelukkig weer ok is/oogt). Daarnaast vermindert m'n zicht, althans m'n ene oog en besef ik meer en meer dat het menselijke lichaam iets is waar men zorg voor dient te dragen + koesteren.... Mja, en daarnaast is er natuurlijk het psychische mentale aspect, eerlijk gezegd onderga ik hoe langer hoe meer het leven in die zin dat moest ik morgen er zomaar uit kunnen stappen op een pijnloze manier dit voor mij ok zou zijn... mja er is niet direct iets waar ik nog echt naar uitkijk buiten misschien een trip naar korea en thailand maar daar stopt het dan, als ik dat zal verwezenlijkt hebben denk ik eerlijk gezegd niet dat het nog verder voor me hoeft ook al besef ik dat dit met de tijd alsnog kan veranderen 'as people change'...

een 'rant topic' over de dood en hoe ik die zie van bb~

discuss please, 'hoe zien jullie het einde'... thx ^^

Vlad 28 juni 2017 16:06

Ik eindig aan een koord, tenzij onze samenleving terug genadig wordt ipv masochistisch, dan wordt het inslapen met een pilletje.

Duupje 28 juni 2017 16:15

Ik hoop dat ze toestaan dat ik uit mijn lijden verlost mag worden.
Want momenteel is lijden niet enkel fysiek superzwaar, maar emotioneel valt het ook totaal niet meer mee.
Dunno hoelang nog, maar ik weet wel dat ik heel veel avondjes hoop en bid om 's ochtends niet meer wakker te worden.

bembem 28 juni 2017 16:17

zo triest :cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Mambo 28 juni 2017 16:33

https://www.youtube.com/user/DrSandraLee

reservespeler 28 juni 2017 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8479585)
Ik eindig aan een koord, tenzij onze samenleving terug genadig wordt ipv masochistisch, dan wordt het inslapen met een pilletje.

Jezus komt u dus met de lasso hallen?

Vlad 28 juni 2017 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8479606)
Jezus komt u dus met de lasso hallen?

Ik heb geen zus.

reservespeler 28 juni 2017 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8479609)
Ik heb geen zus.

Jezuke dan.

Bad Attila 28 juni 2017 17:00

Dit verdient uiteraard een liedje uit mijn muziekbiblioteek

https://www.youtube.com/watch?v=6R7jSfLpk7Y

Hoomer 28 juni 2017 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 8479590)
Ik hoop dat ze toestaan dat ik uit mijn lijden verlost mag worden.
Want momenteel is lijden niet enkel fysiek superzwaar, maar emotioneel valt het ook totaal niet meer mee.
Dunno hoelang nog, maar ik weet wel dat ik heel veel avondjes hoop en bid om 's ochtends niet meer wakker te worden.

Oei Duupje, heb ik iets gemist? :-(

Eduard Khil 28 juni 2017 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8479573)
de laatste tijd denk ik hoe langer hoe meer aan de dood meer bepaald hoe m'n einde er uit zou zien, ook denk ik - maar dat zijn natuurlijk negatieve gedachten - dat er kans is dat ik aan kanker zal bezwijken, ik bedoel: m'n gezondheid is niet zo sterk, zo heb ik ooit eens aan een moedervlek geprutst omdat ik met acne zat en het me iets deed dat er vlak onder een meeëter zat (ja, ik weet het, gore details), zodoende vrees ik nu dat dit me op de langere termijn met huidkanker zal opzadelen vermits die moedervlek sindsdien in omvang is toegenomen en ik niet direct naar de dermatoloog ermee durf (ah ja, uitstellen nog zoiets waar ik goed in ben ook al betreft het m'n gezondheid)... Ah en dan is er nog die vetbobbel op m'n hoofd die ook nog steeds niet weg is en waar ik ook nog niet voor ben geweest.... Plus m'n stoelgang die tot voor enkele maanden terug niet zo normaal was (maar nu gelukkig weer ok is/oogt). Daarnaast vermindert m'n zicht, althans m'n ene oog en besef ik meer en meer dat het menselijke lichaam iets is waar men zorg voor dient te dragen + koesteren.... Mja, en daarnaast is er natuurlijk het psychische mentale aspect, eerlijk gezegd onderga ik hoe langer hoe meer het leven in die zin dat moest ik morgen er zomaar uit kunnen stappen op een pijnloze manier dit voor mij ok zou zijn... mja er is niet direct iets waar ik nog echt naar uitkijk buiten misschien een trip naar korea en thailand maar daar stopt het dan, als ik dat zal verwezenlijkt hebben denk ik eerlijk gezegd niet dat het nog verder voor me hoeft ook al besef ik dat dit met de tijd alsnog kan veranderen 'as people change'...

een 'rant topic' over de dood en hoe ik die zie van bb~

discuss please, 'hoe zien jullie het einde'... thx ^^

als ik dat allemaal lees, je zou beter euthanasie plegen, om het ondraaglijk lijden te stoppen :lol:

bembem 28 juni 2017 17:35

eduard schaam je, zo met andermans miserie spotten, pffff

Pandareus 28 juni 2017 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8479625)
als ik dat allemaal lees, je zou beter euthanasie plegen, om het ondraaglijk lijden te stoppen :lol:

Soylent green, d�*t is de oplossing voor sociale parasieten.

bembem 28 juni 2017 17:52

sure :roll: :roll:

Eduard Khil 28 juni 2017 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8479632)
eduard schaam je, zo met andermans miserie spotten, pffff

de enige die zich moet schamen ben jij, socialezekerheidsparasiet

bembem 28 juni 2017 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8479665)
de enige die zich moet schamen ben jij, socialezekerheidsparasiet

euh dat zijn wel dokters die dat beslist hebben, ga anders bij hen je beklag doen ipv mij te bashen!

Eduard Khil 28 juni 2017 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8479672)
euh dat zijn wel dokters die dat beslist hebben, ga anders bij hen je beklag doen ipv mij te bashen!

jij hebt helemaal niets. Je faked. Je hebt er hier zelfs een topic over gestart hoe je dat moest doen. Ontkennen heeft geen zin, alles is hier mooi gedocumenteerd, profiteurke

DewareJakob 28 juni 2017 18:20

Daar is een tijdje geleden al een topic over geweest in 'Godsdienst en levensovertuiging' met wat filosofische overdenkingen.
(behalve van godsdienstfanaten voor wie filosofische overdenkingen die niet in de lijn liggen van hun overtuiging, 'not done' zijn)
http://forum.politics.be/showthread.php?t=238782

bembem 28 juni 2017 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8479675)
jij hebt helemaal niets. Je faked. Je hebt er hier zelfs een topic over gestart hoe je dat moest doen. Ontkennen heeft geen zin, alles is hier mooi gedocumenteerd, profiteurke

ik heb helemaal niets gefaked

bembem 28 juni 2017 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8479676)
Daar is een tijdje geleden al een topic over geweest in 'Godsdienst en levensovertuiging' met wat filosofische overdenkingen.
(behalve van godsdienstfanaten voor wie filosofische overdenkingen die niet in de lijn liggen van hun overtuiging, 'not done' zijn)
http://forum.politics.be/showthread.php?t=238782

i see ^^

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be