Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   wat gebeurt er met royalties na iemands dood (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239458)

bembem 28 juni 2017 16:14

wat gebeurt er met royalties na iemands dood

dit is iets waar ik sinds het wat beter met m'n boek gaat (jawel hehe) over heb zitten nadenken, want jullie weten immers dat ik geen kinderen heb.. zodoende zullen mits ik bvb morgen doodval m'n inkomsten via amazon in cyberspace opgaan en zelfs moest het er van afgenomen worden kan niet belet worden het alsnog een eigen leven zou gaan leiden, best spannend moet ik zeggen maar ja, dat zal ik dan niet meer meemaken, en euh moest het ooit een bestseller of iets in die aard worden - met nadruk op moest, lol - vraag ik me eigenlijk serieus af wie of wat daar uiteindelijk van zal 'genieten'... mja, een zoveelste dood-rant van bb~

discuss please, wat denken jullie? thx ^^

Vlad 28 juni 2017 16:27

naar uw ouders

bembem 28 juni 2017 16:28

ah ok

reservespeler 28 juni 2017 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8479589)
dit is iets waar ik sinds het wat beter met m'n boek gaat (jawel hehe) over heb zitten nadenken, want jullie weten immers dat ik geen kinderen heb.. zodoende zullen mits ik bvb morgen doodval m'n inkomsten via amazon in cyberspace opgaan en zelfs moest het er van afgenomen worden kan niet belet worden het alsnog een eigen leven zou gaan leiden, best spannend moet ik zeggen maar ja, dat zal ik dan niet meer meemaken, en euh moest het ooit een bestseller of iets in die aard worden - met nadruk op moest, lol - vraag ik me eigenlijk serieus af wie of wat daar uiteindelijk van zal 'genieten'... mja, een zoveelste dood-rant van bb~

Dat beetje dat jij hebt.

Eduard Khil 28 juni 2017 17:07

Citaat:

het zou moeten aangeslagen worden door de staat. Jij hebt dan ook al jaren aan een stuk gestolen van de belastingsbetaler, het mag ook weer terug in omgekeerde richting gaan.

Xenophon 28 juni 2017 17:19

Citaat:

Laat ze naar mij sturen, tenslotte ben ik zowat de enige hier die belangeloos lief is tegen u.

bembem 28 juni 2017 17:33

hihi

Wapper 28 juni 2017 20:12

Is 10 euro de moeite waard om een paperassenwinkel te starten?

daiwa 29 juni 2017 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8479618)
het zou moeten aangeslagen worden door de staat. .

Ben jij het Bert?

Citaat:

Bert Anciaux (sp.a): "We zouden erfenissen moeten afschaffen".
"De wereld zou rechtvaardiger zijn als we erfenissen zouden afschaffen zodat vermogens rechtstreeks naar de overheid gaan."

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...schaffen.dhtml

Hoomer 29 juni 2017 05:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8479626)
Laat ze naar mij sturen, tenslotte ben ik zowat de enige hier die belangeloos lief is tegen u.

Belangeloos? Laat dat ook maar zitten, ik meen hier een tijdje geleden de door uw hand geschreven tekst te hebben gelezen, dat ge eens graag een chinezeke zou doen. ;-)

Xenophon 29 juni 2017 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8479885)
Belangeloos? Laat dat ook maar zitten, ik meen hier een tijdje geleden de door uw hand geschreven tekst te hebben gelezen, dat ge eens graag een chinezeke zou doen. ;-)

Ik probeer maar te helpen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be