![]() |
Waalse voorvechters en profiteurs van Vlaanderen vallen door de mand
Over wat er de laatste jaren met de PS is gebeurt is al heel wat inkt gevloeid. Blijkt nu dat zowat alle traditionele partijen in Walbanië tonnen boter op het hoofd hebben en overal zwaar door de mand vallen. Joëlle Milquet van het Cdh is ALWEER het voorwerp van een gerechtelijk onderzoek:
Citaat:
En zo kunnen we achterover leunen en toekijken hoe Franstalig België verder afbrokkelt tot er niks meer van overschiet. |
Citaat:
Ah ja, dat is die vrouw die zowat uitgearrangeerd is? |
Citaat:
Die gaat zich niet zonder slag noch stoot gewonnen geven. Er zullen nog wel andere schandalen naar boven komen nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=2HDRwK3FVdo |
Citaat:
Of was dat toen wel uit ideologische overwegingen en nu niet? |
Hoe het gaat aflopen: wie weet het ?
Ik vermoed evenwel dat er een kans is dat cdh volledig uitgeteld geraakt op politiek vlak. Hun zuil zal nog wel wat spartelen in dat geval, maar politiek kan het zo uitdraaien dat ze volledig van de kaart geveegd worden. En dat is dan ook mijn gok. Als dat niet gebeurt, dan komen ze er versterkt uit. Hoe dat dan allemaal aan mekaar gelinkt moet worden in Walenland: de stevige communisten, de verzwakte PS, ecolo, de liberalen, ... een en al chaos ? |
Citaat:
Lutgen heeft sinds 2004 als minister steeds deel uitgemaakt van een PS-regering en papa Lutgen was ook 11 jaar lang onderdeel van door de PS gedomineerde regeringen. |
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de...ad-868497.html Wat ik nog niet wist: er is een persoonlijke (en maconieke) vete tussen de PS en MR. In 2004 hadden papa Michel en Di Rupo een voorakkoord gesloten, maar na de verkiezingen heeft Di Rupo van krommenaas gedaan. Sindsdien is het oorlog :-D De CDH kiest gewoon opportunistisch de beste partner. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rechts: misschien MR? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be