![]() |
oliver twist dieet
nb: dit is geen bestaand dieet, is naam die ik aan het victoriaanse 'armen-eten' geef oftewel havermout, soep met wat brood en/of een uitje... en heel af & toe een stukje soepvlees... ze waren dan ook vaak vel over been of het scheelde niet veel... in ieder geval veel vet was er niet aan.. zodoende denk ik dat ook een tijdje te volgen, mss leuk als alternatief voor m'n asian way eetgewoontes die ik voortaan wens te implementeren... ah ja, het moet een beetje afwisseling hebben, lol, kidding :lol::lol: alhoewel.... after all not so a bad idea.... toch beter dan atkins enz. :-):-)
discuss pls, thx ^^ |
Veel mensen zouden kunnen afvallen door een beetje meer te bewegen.
Beweegt gij wel genoeg? |
niet echt nee... 't is te zeggen: het is tamelijk onregelmatig, soms kom ik dagen niet buiten om dan vervolgens achtereen lange wandelingen te maken (gemiddeld zo'n 5u aan een stuk door de stad wandelen)
|
Dan moet ge niet minder eten, maar meer bewegen. Wandelen is gezond. :-)
|
mja...
|
Citaat:
|
![]() |
Bem, heb je al eens het 'chew-chew-dieet geprobeerd?
Een collega van mij is daarmee 9 kg afgevallen, echt! Het is de bedoeling dat je op elke hap X aantal keer kauwt. Ik dacht maar ben niet zeker: 25 keer kauwen per hapje. Ik ben te lui om het NU op te zoeken...:lol: Maar google het eens. Succes! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef toe dat ik na die gezonde, caloriearme maaltijden mezelf verwen met een paar koekjes (frangipanes of zo) en dus val ik absoluut niet af. :lol: |
Citaat:
Er bestaat ook een "chew and spit" dieet, maar dat raad ik je niet aan. Is héél ongezond en wordt voornamelijk door anorexia-patiënten gebruikt. Niet proberen dus! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
als je niet voldoende beweegt ... en je gaat havermout en brood eten, ga je niet vermageren ze ... laat al die koolhydraten maar al weg, of beweeg gewoon meer.
|
Citaat:
Man, man, hier lees je toch wat... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is helemaal geen dieet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be