![]() |
Het Is Weer De Schuld Van Nva
HET IS WEER DE SCHULD VAN NVA
Telkens als Belgisch nationalisten in problemen komen. Of de PS. Dan moeten ze hun zwakte ontkennen en de “boze wolf “ NVA opvoeren of de jaren 40-45 Het begint zielig te worden Zie Rudy Demotte vanaf 1.59 sec http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.3015962 dit heeft altijd gewerkt de voorbije decennia, om de schaapjes bang te maken en rond de herder PS te houden Maar anno 2017 werkt dat niet meer De schandalen zijn te groot |
Je moet toch een rare hersenkronkel hebben om de schuld van het PS-debacle bij een andere partij dan de PS zelf te leggen.
Dat Demotte bovendien naar de N-VA verwijst is werkelijk het toppunt van zwakteaanbod. Het mag misschien passen in een proces van aanvaarding, maar blijkbaar heeft de PS nog een lange weg/tijd te gaan alvorens ze er rijp voor zijn. |
Orry Van De Wauwer zegt het ook: de toon van de N-VA is niet de onze.
Het wil maar niet doordringen dat de CVP niet eens meer aan 20% geraakt. |
Citaat:
Zolang dat blijft duren maken de percentjes niet veel uit. |
Citaat:
|
Ik zeg: laat ze maar lekker verder doen op die manier, ze maken als het ware gratis reclame voor N-VA. De hele linkerzijde is in datzelfde bedje ziek, niet alleen de politici maar alle linkse idioten, als ze hun mondje opendoen dan kwaken ze over N-VA en ze beseffen niet hoezeer dit hen verzwakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je merkt dit vooral bij de vakbonden. |
Citaat:
Een tijdje geleden was er een politicus, zijn naam is me ontschoten, die zei dat hij de naam N-VA niet meer zou uitspreken. Ik weet niet meer wie dat was en of hij woord gehouden heeft. Iemand ...? |
Citaat:
Ga het zeggen aan de papa van Orry. Dat hij geen stoute dingen meer zegt. |
Citaat:
Beetje anders dan dat u het voorstelt. |
Citaat:
|
Wat mij opvalt is dat aanhangers van de N-VA moeilijk doen over kritiek die ze als onterecht ervaren. Die partij maakt er haar handelsmerk van om binnen een coalitie oppositietaal te hanteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel een teken dat het jullie allemaal wat naar het hoofd stijgt dat je dat denkt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be