![]() |
Vlaanderen feest niet meer
"De provincie Oost-Vlaanderen schrapt de festiviteiten op 11 juli. ‘Ze trokken zo goed als geen volk meer.’ Ook de andere provincies vieren de Vlaamse feestdag niet langer."
De Standaard. Wat een verschil met "Les fêtes de Wallonie". |
Hier lokaal komt nog een die hard NVA/Belanger rond met folderkes voor 11 juli, maar er is totaal geen animo voor de feestelijkheden.
|
En de pleinen lopen vol wanneer er een match van de rode duivels op groot scherm wordt getoond.
Het Vlaams nationalisme is dood. |
Citaat:
|
Ik moest in de privé op 11 juli altijd al werken, zodus kon ik nooit op 2 plaatsen tegelijk zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft niets te maken met een voorliefde voor België, het draait puur om het supporteren voor een voetbalploeg. Supporteren voor de Belgische voetbalploeg is evenmin een politiek statement pro België als dat supporteren voor de Engelse voetbalploeg een statement pro Engeland is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou me verbazen moesten de rode duivels België niet weten liggen. |
Citaat:
"We hebben diverse formules geprobeerd. Er bestaat nu eenmaal een inflatie aan 11 julivieringen in diverse gemeenten, iets wat ik als flamingant alleen maar kan toejuichen. Maar voor de viering van de provincie daagde nauwelijks nog volk op.’ http://www.standaard.be/cnt/dmf20170706_02960463 Ik ben trouwens ook independist maar heb total geen behoefte aan dat soort vieringen. Als je hoopt dat hiermee jouw België gered is; good luck! |
Citaat:
Je slaat dus flink de bal mis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be