![]() |
De grote vakantie is begonnen...
Het plan hier is om na de grote vakantie voor 2 maand naar mijn ander land te gaan.
Off season, goedkoper, beter weer en dus... gezelliger! InshAllah. |
Nog zaliger is die vakantie te verlengen met... een jaar of 200 of zo. Geniet ervan, en blijf er vooral zo lang mogelijk.
|
Gaat niet. Moet ook m'n dopkaart invullen en dochterlief moet haar spuitjes van 1,5 jaar krijgen die al 2 maand worden uitgesteld.
|
Peche ge legt het er dik op.
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's al bijna even hypocriet als een bliksemafleider op een kerktoren. |
Citaat:
|
Begrijp me niet verkeerd. Bij ons in de wijk stond de politie vroeger ook wel eens. Maar wij kregen een extra draai om onze oren van onze ouders ipv dat ze de boel filmden en commentaar gaven over opvoeding.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, details nietwaar ? |
Verhaal rammelt langs alle kanten
|
De vakanties zijn echter wel aangenamer geworden vanwege de grote aantallen moslims die hun geboorte zandbak gaan bezoeken.
Veel liberalen zijn ook naar streken waar ze streken kunnen hebben. Best wel rustig hier in de zomer |
Citaat:
|
De grote vakantie is idd begonnen. In mijn geval betekent dit vanaf 30 juni tot en met 31 augustus.
Blij? Bwoffff.....eerste 3 weken gaat het wel. Daarna mag het gedaan zijn vind ik. Teveel is trop en trop is teveel. Doch ik heb geen keuze he. Ik zal het 2 maanden moeten uithouden. (Mis 'mijn' kindjes van op't werk nu al)... |
:cheer:Grote vakantie:cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be