![]() |
brandstichting in katholieke school
EINDHOVEN - In de katholieke Wethouder Van Eupenschool in Eindhoven is woensdagavond een klaslokaal uitgebrand. De brandweer vermoedt dat het om brandstichting gaat. Een brandend voorwerp zou naar binnen zijn gegooid.
De brand in de basisschool aan de Odysseuslaan ontstond rond acht uur. Het vuur was snel onder controle, waardoor de andere lokalen gespaard bleven. Wel is er veel rook- en waterschade. Door de schade kunnen de leerlingen donderdag in ieder geval niet naar school. De politie stelt een technisch onderzoek in naar de exacte oorzaak van de brand. Elke actie zoals deze is een direkte aanval op de welvaart, rijkdom en het vreedzame bestaan van de inwoners van dat gastland. |
tussenstand: 2 moslimscholen, 1 katholieke school, 8 moskees, 4 kerken
|
en 1 moord :roll:
|
Is het nou moskees of moskeeën ? :p
|
Citaat:
mos·kee zelfstandig naamwoord (v.) vormen: moskee, moskeeën, moskeetje mos·kee·be·zoek mos·kee·ën mos·kee·tje mos·kee·tjes |
:rofl:
|
Mijn onderschrift is weeral wat langer geworden :lol:
|
dat wordt verlenging en misschien wel penalties tzuvar :oops:
|
Citaat:
Pim Fortuyn werd omgelegd door een dader die werd aangezet tot die moord door een omgeving die wordt gemanipuleerd en gechanteerd door de moslims. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het zijn de mensen van politiek correct die al tientallen jaren door de moslims bespeeld worden, zonder dat ze zich daar zelf van bewust zijn. Nog een heel sterk voorbeeld van de invloed van en het samenlopen van belangen van moslims en plaatselijke machthebbers is het proces van het CGKR tegen het voormalige Vlaams Blok. |
Citaat:
Ik zei zelfmoord omdat: Citaat:
|
uw normen en waarden stijgen met de minuut moet ik zeggen!
|
Citaat:
Hij is gewoon een fan van politiek correcte moorden. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be