![]() |
Roemenië arresteert in ons land erkende Turkse vluchtelinge en dreigt haar aan Turkij
BRON"]BRON[/url]
Citaat:
Ik zou ze de kost niet willen geven zij die allemaal nog zo in de EU rondspoken. :roll: p.s. Sommige artikels klinken iets 'anders' best raar In België erkende vluchteling gearresteerd in Roemenië Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is niet van willen :D |
Dacht eerst dat Roemenië ze hier ten lande had gearresteerd...dat had pas een stichtend voorbeeld geweest, er lopen er hier nog rond die we liever kwijt dan rijk zijn.
Van deze zijn we in elk geval vanaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En terecht. |
Citaat:
"•privacy-schending (in het bijzonder het vrijgeven van privé-gegevens van forumdeelnemers zonder hun uitdrukkelijke toestemming)" Ik geef niks vrij, ik stel jou een vraag. Ik blijf dus heel duidelijk binnen de limieten van het reglement. Maar waarom deze reactie? Zijn er dan zaken in dit dossier die wij niet mogen weten? :lol: |
Citaat:
|
ik had nu niet verwacht dat Erdogan ook hier op dit forum zo'n fanatieke supporters had.
|
Ik vind het een en het ander zeer eigenaardig.
Is het mogelijk dat Turkije op deze manier tracht om Kurden die uitgeweken zijn naar de EU in Turkse gevangenissen te krijgen ? Als er voor dat meiske een internationaal aanhoudingsbevel afgeleverd werd, op last van Turkije, dan wisten ons gerecht en onze flikken dat. Moeten wij dan niet rechtlijnig zijn en a) ofwel ze aanhouden en uitleveren, b) ofwel haar verwittigen dat ze riskeert aangehouden te worden in andere landen die ook kennis hebben van zo'n aanhoudingsbevel ? Ik heb net nog gelezen in de gazet dat dat meiske al redelijk lang actief was bij de Vlaamse sossen. Hoe staan de Vlaamse sossen tegenover de houding van Turkije, specifiek dan de Turkse houdiing tegenover de Kurden ? |
Een mensenrechtenactiviste. Dan zal het wel een zeer gevaarlijk individu zijn. Niet helemaal duidelijk wat de topicstarter bedoelt, maar ben bereid zijn uitleg te lezen alvorens er commentaren bij te maken.
|
Citaat:
Lees: een opposante van Erdogan die figureert op de lijst van vijanden waar Erdogan tienduizenden mensen heeft gezet wiens enige misdrijf erin bestaat kritisch te zijn ten aanzien van hem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De VS weigeren al een jaar lang om Fethullah Gülen uit te leveren, de vermeende organisator van de mislukte coup. Vind je dat dat een verkeerde beslissing is van de VS? |
Citaat:
Gelukkig zal Roemenië de in beschuldiging gestelde vrouw uitleveren zodat ze haar kans op verdediging krijgt. En u, als inwoner van een land dat al veroordeeld is wegens schending van de mensenrechten, bent eigenlijk slecht geplaatst om anderen de les te spellen wat dat betreft, dat begrijpt u toch ook wel? |
Citaat:
In Belgie wel omdat ze als politieke vluchtelinge erkend is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be