![]() |
Arafat, de massamoordenaar van Damour, is dood
Deze nacht is de verantwoordelijke van honderden aanslagen, duizenden doden en de verantwoordelijke van de massamoord in Damour (Libanon) gestorven.
Daar hij niet als martelaar gestorven is zullen de 72 maagden het zonder zijn afwasdoek moeten doen. Nu zal ook de jarenlange corruptie en het stelen van het EU (dus ons geld) door Arafat en zijn companen uitkomen en de reden waarom het palestijns volk honger lijdt terwijl zijn "mouker" de faubourg st honoré aftippelt. |
Owjee , hij is dood...
Ik kijk nu al uit naar het 19u journaal om te kunnen zien hoe ze zijn dood nu ook nog eens gaan misbruiken, om nog maar eens rellen en soortgelijke toestanden te kunnen uitlokken... Wat een mooie wereld hebben wij toch... |
Eindelijk kunnen de bookmakers uitbetalen, ...
Volgens mij is hij toch stiekem overdag overleden, en zal Allah hem straffen door hem 72 dominant homofieile joden kadoo te doen, ipv de beloofde 72 maagden... Ze zijn hem van harte gegund, ... Ben trouwens eens benieuwd welke palestein met zelfmoordneigingen het roer nu gaat overnemen, ... |
Citaat:
|
Citaat:
Of men hem nu als een leider verheven heeft doet er geen afbreuk aan dat hij eigenlijk een heel gewone terrorist is met heel veel bloed aan zijn handen. Hoe zou u erover denken wanneer straks Bin Laden zou verkozen worden als leider van het een of ander Arabisch volk. Zou hij dan plots geen terrorist meer zijn? |
Citaat:
Tuurlijk is Arafat ook niet 100% zuiver maar Alleen Arafat verwijten vind ik niet eerlijk! Voor de toekomst vrees ik een beetje wat de radicale bewegingen in Palistina hebben gezegd dat de Jihad tegen Isreal overminderd doorgaat het gaat zelf nog harder worden !===> bron: www.vrtnieuws.net Dat vind ik dus nu ook geen oplossing! |
Alleen al het feit dat ze hem in nen betonnen bak steken om hem achteraf makkelijk in jerusalem te kunnen begraven zegt genoeg :
Het zegt we zullen stoppen met vechten als we de joden vernietigd hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik geloof niet dat er ooit een leider geweest is die zo weinig doelstellingen verwezenlijkt heeft als Arafat, vooral omdat hij de Palestijnse terroristen niet heeft kunnen uitschakelen (ja, erger zelfs... volgens velen heeft hij die nog heeft aangemoedigd)... Toelaten dat men kinderen met bommen omgordt en die, samen met andere onschuldigen, in duizenden vleesbrokjes laat ontploffen... Tja...). En Hamas heeft al aangekondigd de aanslagen op Israël nog te laten toenemen... Zegt me nou eens... Wie gaat dat probleem opgelost krijgen? Of er moest bvb in Israël een twee Verhofstadt opstaan... Een voluntarist... iemand die het terrorisme (of de dreiging van) niet ziet of wil zien... Ja, dan misschien wel. De Palestijnen hebben, indien ze beslag kunnen leggen op het spaarboekje van Mevrouw, toch nog het geluk dat zijn dood iets positiefs kan betekenen. Hopelijk stelt de EU een grondig onderzoek in hoe het kwam dat het Palestijnse volk steeds armer werd en Mevrouw steeds rijker, ondanks de grote financiële steun van de EU... Ik hoop dat het ginder allemaal eens in orde komt, maar veel hoop heb ik niet... Het gemakkelijkste zou natuurlijk zijn, dat wij, Europa,
|
Citaat:
Zijn volk ziet hem graag en nog altijd die mensen hebben geleefd voor hem |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Bye Bye Fat Harry.
Ik heb je altijd een engerd gevonden, maar de laatste jaren was je ook nog pathetisch, met je megalomane blik en je zielige handkusjes en dan die kooplustige blonde slet in Parijs, je was een triest figuur. Maar het ergste is natuurlijk dat je alleen bijgedragen hebt tot het naar de verdommenis helpen van je volk en dood en verderf zaaien, want daarvoor ben je een wereldwijd symbool geworden. Vliegtuigen kapen, sportlui op de Olympische Spelen laten vermoorden, kinderen aanleren om zich te laten opblazen als martelaren... wat een heldendaden. Verder geloof ik van die hele Allah Kakbar geen moer. Die mensen zijn helemaal niet gelovig. Mensen zoals jij, je Fatah, je Hezbollah en al die andere ellende, hebben van 'religie' een oorlog gemaakt, en wereldwijd heb jij daaraan meegeholpen. Dat bv. Theo Van Gogh in een beschaafd land als Nederland vermoord is kunnen worden, daar heb jij een flink steentje toe bijgedragen. Haat gezaaid over de wereld, racisme, antisemitisme, leugens, corruptie en moslimextremisme, dat je daarvoor allemaal berecht moge worden. |
Citaat:
U zegt corrupt , vreemd zijn paleizen heb ik nergens opgemerkt. U droomt duidelijk en ziet de zaken duidelijk zeer eenzijdig en weet niet waar over u praat. Het zou me zelfs niet verbazen dat u niet eens schaamharen tss uw pruim en nog chocomelk elke morgens met papa en mama samen verteert. Zou het geen tijd zijn voor u om te gaan slapen ? |
Het steekt de gekken van Hamas natuurlijk dat het (alweer) Frankrijk was dat tenminste geprobeerd heeft Arafat in leven te houden,zonder terughoudendheid,eigenlijk uit menslievendheid.(Politiek was Arafat eigenlijk al irrelevant geworden)
Het is eens wat anders dan vliegkampschepen zenden naar de plaasten waar er problemen zijn.... Het steekt de gekken van Hamas natuurlijk dat het(alweer) Frankrijk was dat onmiddelijke,vrije,toegang verleende aan Palestijnse hoogwaardigheidsbekleders die Arafat aan zijn ziekbed wilden bezoeken,met respect echter voor de mening van zijn direkte familie(zijn vrouw). Het steekt de gekken van Hamas natuurlijk dat er,aan de poorten van dat ziekenhuis,tafereeltjes van solidariteit getoond zijn tussen Christenen,Moslims en Joden..van gewone menselijkheid eigenlijk. En dus starten de samenzweringstheorien weer.....Het opjutten van een emotioneel zwakke,praktisch ongeschoolde bevolking van Palestina tegenover "het Westen". Arafat is vooral de laatste 5 jaar kompleet de mist ingegaan als leider.Zij die na hem komen,Hamas in de Gaza-strook,Fatah in de andere gebieden,mogen nu eens demonstreren hoeveel beter ze zullen zijn..... Het Israelische Leger is heel eenvoudig buiten te houden.....doe geen bomaanslagen en zij blijven buiten... De Israelische politiek is heel eenvoudig belachelijk te maken....doe geen aanslagen meer en die muur wordt kompleet belachelijk.... En de Amerikanen....die kun je eenvoudig negeren...die begrijpen toch niet hoe de wereld draait..... Zouden die militieleiders nu eindelijk eens uit hun geestelijke gevangenis komen? Ook Arafat zat in diezelfde gevangenis,nu ligt de verantwoordelijkheid bij hen! Het is 11 november! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be