![]() |
Prognose Champions League 2017-18
Wie zal de eindwinnaar zijn deze keer? Weer eens een club uit de Spaanse top-3 of gaan ze wat meer weerwerk krijgen van Bayern, Juventus en Chelsea? Of mss Paris St.-Germain?
Of zie je een onverwachte wending met o.m. Monaco die voor een verrassing kunnen zorgen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk uit naar wat Napoli dit jaar zal laten zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik Leko hoor zeggen dat ze nog tijd nodig hebben om klaar te geraken vraag ik mij af met wat die de voorbije weken bezig waren. Volgende week is het al zo ver voor de eerste Europese ronde. |
Citaat:
|
Na een 2-0 te laten ombuigen tot 2-3 staat de Brugse verdediging nog niet op poten om het eufemistisch te stellen. Het zal wsl EL worden voor Club. Als ze dat ook niet verkloten tenminste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie Gent het ook wel redden. Het is nu niet dat het stadion van Altach (Schnabbelholz heet dat :) ) een heksenketel zal zijn...
KVO niet echt en Club ook niet. Horen ook niet thuis in de CL, maar wel in de EL. |
We nemen nu reeds afscheid van Gent en Oostende uit het Europese toneel. Oostende nog enigszins met opgeheven hoofd. Gent werd uitgeschakeld door een ploegje uit voetbalkneus Oostenrijk.
Als je het niet kan halen van een oostenrijkse ploeg dan blijf je idd maar beter thuis en bespaar je jezelf nog grotere blamages. |
Mooie poule voor Anderlecht.
Na de exit van Club dreigt het echter een dramajaar te worden voor de coëfficiënt... Ook de Hollanders volgen deze tendens, met de vroege uitschakeling van psv en ajax. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be