![]() |
Faciliteiten voor Franstaligen dwarsbomen advies Koning
http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty...tml?show=react
"De hoopvolle toespraak van koning Filip : "Praat met uw buren en leer" Door faciliteiten aan de Franstaligen in de Vlaamse Rand toe te kennen, hoeven zij geen Nederlands te leren en kunnen zij het advies (praat met Uw buren en leer) van hun Opper-Belgicist niet volgen . Eigenaardig toch dat de Belgicisten de grootste voorstanders zijn van niet uitdovende faciliteiten ,terwijl dit regelrecht indruist tegen de leer van hun Grote Idool :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe gaan ze dan met hun Nederlandstalige buren in Vlaams Brabant praten? Ach ja, ik begrijp de logica van onze" Bon Belges" , die Nederlandstalige buren in Vlaams Brabant moeten zelf maar Frans spreken tegen hun Franstalige buren.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een te verwachten reactie van iemand zonder argumenten. |
Citaat:
|
Citaat:
Als de Belgicisten geen argumenten hebben beginnen ze te schelden. Dan weet je honderd percent zeker dat je de discussie gewonnen hebt.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
praten met de buren moet volgens Uw Belgische Monarch :-) |
Citaat:
|
Pastoors zeveren zo ook altijd van die dingen in de aard van "doe dit of doe dat, dat is lief en dat heeft god graag ...."
Zowel pastoors als dotatie-trekkers hangen vierkant mijn kloten uit, met hun bemoeizuchtige raadgevingen. |
Citaat:
Iedere mens met een iq van meer dan 60 weet dat als je op je werk of met je buren praat over politiek of over religie, je wel weet waar je begint (namelijk praten), maar niet waar je eindigt (vaak ruzie of ergernis). |
Zou Filip ooit al met één van zijn buren in Laken gepraat hebben ?
Filip "Waar ken ik U van ?" Buurman "Ik ben Uw buurman" Filip "Komt U hier vaak ?" Buurman "Ik woon hier " Einde van het gesprek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt zo'n zeikstraal dat op zich zinnige pleidooi wat afkappen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be