Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoe steek je een auto in de fik (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239809)

Truder 22 juli 2017 09:58

Hoe steek je een auto in de fik

Handleiding volgens Het Laatste Nieuws.

Men neemt een aanmaakblokje je legt het op een band en je steekt het aanmaakblokje in brand. Veiligheidstips: vergeet niet voldoende afstand te bewaren van het vuur. Aanmaakblokjes zijn niet om te eten. Niet anaal inbrengen. Volgende keer in het HLN DIY pakket hoe maak je een bom, of hoe doe je een lijk verdwijnen? :roll:
Is het de taak van de media om de gebruiksaanwijzing te vermelden? Als ik iets wil weten in die genre dan download ik het Anarchist Cookbook wel.

Vier auto's zijn er zo afgebrand in Zeldegem 21/07/2017. De derde brandstichting in 2 jaar tijd op de dezelfde wijze en in dezelfde straat. En de politie vraagt zich af of het dezelfde daders kunnen zijn.
9 voertuigen in totaal op 2 jaar en het onderzoek zit nog in een beginfase. Zijn ze 2 jaar geleden (2015) of in okt. 2016 dan al niet begonnen met een onderzoek?

Vlad 22 juli 2017 10:10

Dat is niet slim van HLN. Dat is vragen om copycats (en clicks natuurlijk); HLN schuldig! Van Thillo in de bak wegens aanstichting!

Thuleander 22 juli 2017 10:13

Auto's in brand gestoken?
Je zou op basis van talloze gelijkaardige feiten in het verleden kunnen vermoeden dat het hajis waren, maar dat zou racistisch zijn.
Zelf patronen herkennen en verbanden leggen is bovendien onwetenschappelijk en dus volstrekt onbetrouwbaar.

Truder 22 juli 2017 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8494549)
Dat is niet slim van HLN. Dat is vragen om copycats (en clicks natuurlijk); HLN schuldig! Van Thillo in de bak wegens aanstichting!

Dat zou pas leuk nieuws zijn, de overgesubsidieerde kwiet in den bak. :-D

Xenophon 22 juli 2017 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 8494542)

Men neemt een aanmaakblokje je legt het op een band en je steekt het aanmaakblokje in brand. Veiligheidstips: vergeet niet voldoende afstand te bewaren van het vuur. Aanmaakblokjes zijn niet om te eten. Niet anaal inbrengen. Volgende keer in het HLN DIY pakket hoe maak je een bom, of hoe doe je een lijk verdwijnen? :roll:
Is het de taak van de media om de gebruiksaanwijzing te vermelden? Als ik iets wil weten in die genre dan download ik het Anarchist Cookbook wel.

Vier auto's zijn er zo afgebrand in Zeldegem 21/07/2017. De derde brandstichting in 2 jaar tijd op de dezelfde wijze en in dezelfde straat. En de politie vraagt zich af of het dezelfde daders kunnen zijn.
9 voertuigen in totaal op 2 jaar en het onderzoek zit nog in een beginfase. Zijn ze 2 jaar geleden (2015) of in okt. 2016 dan al niet begonnen met een onderzoek?

Opletten, je bent dan voor de staat 'een zelfstudie terrorist'.

Strafbaar.

Dadeemelee 22 juli 2017 12:58

Citaat:

Amateurs!

Zo doen professionelen dat:

Truder 22 juli 2017 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8494646)
Opletten, je bent dan voor de staat 'een zelfstudie terrorist'.

Strafbaar.

Onzin, autodidactie zal eerst gedefinieerd moet worden. Is het lezen van een vrij verkoopbaar boek bij bol.com of amazon.com, The Anarchist Cookbook ISBN-13: 978-0974458908 prijs: 22.39$ paperback en 29.63$ hardcover, strafbaar? Dan moeten ze het maar uit de handel halen.
Maar voor zover ik weet is er geen verbod op de aankoop of het lezen van dit boek. Bestaan er wel boeken die we niet mogen lezen? In dat geval wil ik ze zeker lezen, wie gaat er zeggen wat ik wel en niet mag lezen, en maakt die kennis mij dan autodidact?

Truder 22 juli 2017 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8494653)
Amateurs!

Zo doen professionelen dat:

Idd, maar rondlopen met dat pak'ske valt nogal op. Zelfs de politie doet er dan geen drie jaar over om een link te leggen tussen de drie brandstichtingen. :-D

bembem 22 juli 2017 22:01

Citaat:

bizar, ik dacht altijd: een jerrytank benzine over auto gieten & vervolgens in de fik steken, zo doen ze het toch in films...

Zucht 22 juli 2017 22:04

Vele jaren geleden was er ook al een artikel in een krant over de autoverbrandingen rond nieuwjaar. Dat gebeurde door theelichtjes onder de autoband te zetten.

bembem 22 juli 2017 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8494890)
Vele jaren geleden was er ook al een artikel in een krant over de autoverbrandingen rond nieuwjaar. Dat gebeurde door theelichtjes onder de autoband te zetten.

amai.. ik leer hier bij...

Tavek 22 juli 2017 22:06

De voorgangers van de rellende jongeren in de banlieus.

Eduard Khil 22 juli 2017 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8494887)
bizar, ik dacht altijd: een jerrytank benzine over auto gieten & vervolgens in de fik steken, zo doen ze het toch in films...

aja, hollywood is natuurlijk de realiteit hé :roll:

bembem 22 juli 2017 22:13

eduard niet alles in films is fictie

Eyjafjallajökull 23 juli 2017 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8494887)

Geef eens 1 voorbeeld trouwens ?

dalibor 23 juli 2017 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8494551)
Auto's in brand gestoken?
Je zou op basis van talloze gelijkaardige feiten in het verleden kunnen vermoeden dat het hajis waren, maar dat zou racistisch zijn.
Zelf patronen herkennen en verbanden leggen is bovendien onwetenschappelijk en dus volstrekt onbetrouwbaar.

Zedelgemse hajis.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be