![]() |
Christie Aphrodite op YT: dakloze vrouw in van krijgt 0$ om te leven
de aberraties vh amerikaanse systeem:
https://www.youtube.com/watch?v=NkMMpl9kJoE zie dat is nu een vd redenen waarom ik ocmw & dergelijke een goed iets vind, want zonder deze steun waren er wellicht net als deze arme vrouw (die in haar 'van' dient te bivakeren en niet eens foodstamps krijgt wegens 'geen adres') een hoop meer daklozen on the streets.... in deze ben ik erg dankbaar in be te wonen en niet in the cruel (liberal) USA god bless America~~ /sarcasm off |
ik vraag me af of Christie niet naar belgië zou kunnen komen, echt ik heb te doen met deze vrouw
|
Citaat:
|
maar nee
|
update:
intussen is ze aan de beterhand :-D:-D:-D:-D:-D (itt vorige video) https://www.youtube.com/watch?v=hZR2sLzeAfI |
Als deze vrouw mij zou contacteren zou ik haar zo naar een plaats kunnen brengen waar ze gratis voedsel en onderdak kan krijgen. Alsook beperkte medische zorgen.
|
Citaat:
Het goede aan het Amerikaans systeem is dat frauds zoals jij zouden verplicht worden om te werken, of anders zouden creperen in de goot. Citaat:
|
Citaat:
Het goede aan het Amerikaans systeem is dat frauds zoals jij zouden verplicht worden om te werken, of anders zouden creperen in de goot. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle gekheid op een stokje natuurlijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel ik er vrij zeker van ben dat nogal wat daklozen graag een paar organen zouden afstaan voor drugs, zuip of naar de hoeren gaan. Over de kwaliteit van desbetreffende organen wil ik me niet uitspreken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze heeft alvast een 'van' als verblijfplaats.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amerika is een extreem geval.
Europa is ook extreem. Het beste zal tussenin zitten. Werkweigeraars zoals bembem laten verhongeren maar echte pechvogels helpen lijkt me een gezonde situatie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be