![]() |
Pakistan: Zus van elke verkrachter moet verkracht worden
Pakistan: Zus van verkrachter moet verkracht worden
You got that right. Als er in Pakistan melding komt van een zedenzaak waarbij een verkrachter een minderjarig meisje aanrandt, beslist "de volksraad" dat ze de dader moeten straffen door ... Niet zijn eigen lul eraf te snijden. Niet door hem te stenigen. Niet door hem in de cel te steken... Maar wel door de zus van de dader door een aangewezen uitverkorene te laten verkrachten. Ook als ze minderjarig is. Gerechtigheid in de ogen van de Islam |
Dat is een reden waarom volksraden, volksraadplegingen en dergelijke géén goed idee zijn.
|
kunnen we ze niet gewoon een visum geven?
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar hangt het af van de 'kwaliteit(en)' van het volk, hé. Voor zover ik weet worden in pakweg Zwitserland dergelijke besluiten niet getroffen. Maar is het dan eigenlijk wél een goed idee om 'het volk' aan verkiezingen voor een 'volksvertegenwoordiging' (en evt. ook een 'president') te laten deelnemen? :? |
Citaat:
Citaat:
Dit geval is trouwens helemaal niet representatief voor heel Pakistan. You got that wrong. Maar ik begrijp het wel, zelf niet gelukkig met je land, en je kan gewoon niet geloven dat andere mensen elders gelukkig kunnen zijn. Zelfs ik heb zoiets van laat ze maar doen in hun dorpje... of identificeer jij jezelf met hen? |
Citaat:
Het is eerder 'tribale' gerechtigheid, "Eurosceptic", maar het is wél een feit dat het islamiseren van de 'tribe' niet geholpen heeft om ze beschaafder te maken. Volgens uw bron zijn er echter al arrestaties verricht. Benieuwd wat er verder nog gaat gebeuren. |
Citaat:
:? En 'laat ze maar doen in hun dorpje'? Serieus? Arresteren, ja. En berechten. |
Citaat:
Propere islamisten zeg ! |
Citaat:
Arresteren en berechten kan pas na scholing. Ik begrijp het punt van de topicstarter niet. |
Citaat:
En voor pedofielen die tot de daad overgaan de doodstraf. Ik zou graag de doodstraf zien in Europa om precies deze reden. Maar we weten allemaal dat dat nooit zal gebeuren want er wordt ons wijsgemaakt dat de doodstraf iets voor fascisten is. Citaat:
Dit ligt een beetje in die zelfde lijn. Je hebt er natuurlijk veel gradaties in maar ik vind het vrouwbeeld van minstens 90% van de gematigde moslims die ik persoonlijk ken zeer problematisch. Ik heb er dan ook nul komma nul respect voor de Islam en zou nooit vrienden kunnen zijn met een echte moslim. En het kan me geen bal schelen dat ze (onterecht) beginnen klagen over racisme. De enige reden waarom ik mijn standpunt over Islam niet openbaar maak is omdat de waarheid zeggen mensen in de problemen brengt. Ik ben overigens gelukkig met mijn land, ten minste als we er een moslimfilter op zetten. Het is net om die reden dat ik elders een toekomst overweeg. |
Citaat:
Ben jij Uh-huh van vroeger? :? |
het zoveelste bewijs dat moslims gewoon achterlijk zijn.
|
Ik zou eerder voorstellen alleen jonge vrouwen uit soortgelijke omgeving politiek asiel te verlenen.
En gezinshereniging gewoon uit de mogelijkheden te schrappen. |
Citaat:
Als meneer er morgen mee stopt, dan is het gedaan met de "heilzame" werking. Ik pleit voor fysieke castratie voor gewelddadige en/of recidiverende verkrachters. |
Citaat:
Ik zeg niet dat er geen diepe kloof is tussen het westen en de islam-wereld, maar zoals jij het stelt, is ook maar op bla bla gebaseerd. Denk trouwens maar niet te hoogstaand over onze eigen cultuur op dit vlak. Het is nog niet zo lang geleden dat m=v niet aanvaard werd. Zelf nu nog: de kaloten willen vrouwen niet toelaten tot de leiding van de kleinste geledingen van hun organisatie, namelijk de plaatselijke parochie. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik garandeer u dat de verkrachter, zonder lul (afgesneden) niemand meer zal verkrachten. Een verkrachter, waarvan de zus gestraft wordt, kan nog tig aantal vrouwen verkrachten. Wat is dus het meest effectieve? Aan uw reactie te lezen gaat u blijkbaar akkoord met deze straf! |
Citaat:
Hoog tijd om dat volgelingengedoe van die pedofiele profeet aan banden te leggen. |
Citaat:
Zegt veel over de ingesteldheid van de islamieten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be