![]() |
Marokko
Iemand er al geweest ?
|
In de middeleeuwen ooit ja. Hier om de hoek.
|
Citaat:
|
Het ziet er mooi uit,jammer van de Marokkanen.
|
Dikke zot. Zijn er op de wereld echt geen andere landen om naartoe te gaan? Ze mogen me nog geld toegeven om te willen gaan, dan nog niet.
|
Citaat:
|
Ik zou er alleen naar toe gaan als ik ervoor betaald wordt.
Die kans is zeer klein. |
Citaat:
|
Aangezien al het uitschot hier in W-Europa zit, zou een vakantie in Marokko best kunnen meevallen. Naar verluidt zijn in Agadir bijv. zelfs véél minder hoofddoeken dan in Molenbeek of Borgerhout.
|
Citaat:
Maar Marokko an sich heeft geen enkele aantrekkingskracht voor me. Het moet lukken. Een goeie reden om dus niet naar daar te willen gaan. |
Citaat:
http://www.assembly.coe.int/nw/xml/A...lDelegation-ma Wij moeten niet naar ginder; zij zitten hier al.... |
Citaat:
In een ander land moet je je zeker niet moeien als er anderen vechten in je hotel. Je blijft er fysiek ver van weg, maar gaat wel onmiddellijk naar de receptie. En je verwittigt ook de plaatselijke vertegenwoordiger van je reisbureau. Die zal dan wel zeggen aan de hoteldirectie dat het hotel een slechte naam krijgt als zij niet kunnen zorgen voor een aangenaam hotel ... |
Citaat:
Hotel in Marrakech, veel prachtige uitstappen gedaan, o.a. de Hoge Atlas via de Tizi-n'Tichka pas naar Ouarzazate. Indrukwekkend. Geen enkel probleem met "de mensen" ![]() |
Ik heb eenzelfde soort van uitzicht mogen genieten in de VAE.
Als ik moet kiezen tussen de moderne slavendrijvers in de VAE, en de 7de eeuwse omhooggevallen karavaanrovers in Marokko, dan is mijn keuze snel gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En moest je zoiets doen in de Emiraten zal het meer zijn dan de paspoort afpakken. |
Citaat:
Yep den Hoomer heeft daar een tijdje rondgehangen. :-) |
Citaat:
Zou je niet eens teruggaan ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be