![]() |
Pakistan: het leven zoals het is (gedramatiseerd)
Altijd weer 'Pakistan dit, Pakistan dat'... Om het leven zoals het daar is voor de gewone mens te begrijpen, dient men Urdu te leren en naar Pakistaanse series te kijken! Wat ik volop doe (ok ja, elke Pakistaanse huisvrouw is eraan verslaafd)
Mensen die thuis satelliet hebben, kunnen zappen naar het kanaal 'hum tv europe', dan is alles in het Engels ondertiteld en hoef je geen Urdu te leren. So much fun! En spanning... Momenteel kijk ik naar de serie halki si khalish https://youtu.be/U4Rr_DtDyYk ![]() Enjoy, if you understand! :-D |
Is dat zoiets als Mooi en Meedogenloos?
|
'Pakistan dit, Pakistan dat' ... ? Niemand heeft het ooit over Pakistan in België. Guinevere hoort zeker nog andere stemmen dan die van God. Blasfemie!
Gele pilletjes helpen naar het schijnt voor traditionele huisvrouwen die soaps kijken uit verveling :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De "profeet" was het goeie voorbeeld. Die trouwde met Aïcha toen ze 6 was en had er seks mee toen ze 9 was |
Die onzedige hoeren lopen rond zonder sluier, hun gezicht tonende aan mannen die niet tot de familie horen. Ook wordt hier het verbod op afbeelden van mensen en andere door allah perfect geschapen dingen compleet overtreden.
De makers, ondersteuners en acteurs van/in deze serie zullen branden in de hel. Gefeliciteerd Guinevere. Niet alleen gebruik je de naam van een fictieve overspelige heiden, maar lok je nog eens een hoop onschuldigen in't verderf door het promoten van de moderne media. |
Citaat:
Zalig. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie wel een oplossing : Fatima krijgt een rood lintje op, Aischa een geel enzovoort. |
Citaat:
Vice versa mogen Paki's het net zo goed over België hebben. Vrijheid van meningsuiting heet dat. Blijkbaar niet zo compatibel met jouw overtuiging die je ten onrechte een religie noemt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, ik ga straks een afspraak maken met een psych. |
Jammer. Ik heb geen satelliet tv.
|
Eerst beweren dat Belgen niet over Pakistan mogen praten en vervolgens komen met een soap die een rooskleurig beeld van de maatschappij neerzet.
Dat doet me sterk denken aan de propaganda die het Westen te zien krijgt over Noord Korea. Geen mens die erin trapt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be