![]() |
Regering gaat sociale fraude harder aanpakken
EINDELIJK maakt men werk van dit soort schrijnende onrechtvaardigheid. Profiteurs, hangmatters, uitzuigers, links schorem en klaplopers van het zevende knoopsgat hou u vast aan de takken van de bomen want jullie gaan inktzwarte tijden tegemoet:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170731_02996822 Citaat:
|
arme Bembem, Peche en Eno...
|
Citaat:
|
Gezien het functionarissen zijn die het werk moeten uitvoeren, zullen de doelstellingen nooit behaald worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een werkloze die in het zwart werkt.....maximum paar maand schorsen....indien meer verschuift hij gewoon naar het OCMW ...vest broekzak. Maar goed ik lees het al ...de simpele rechtse rakkers zijn bij deze weer gesust. |
Citaat:
die sociale fraude gaat immers altijd ten kosten van de zwaksten. |
Citaat:
Het gaat over het feit dat ik lees dat een alleenstaande niet zou aanzien worden als een alleenstaande ? Lijkt me niet simpel te bewijzen althans niet wettelijk....Een vrijer hoeft toch niet noodzakelijk zijn domicilie bij jou te hebben ?? Postadressen heb ik nog geweten voor '' zogenaamde '' bedrijven....nooit voor particulieren |
Citaat:
Wie een 'echte' lat-relatie heeft, kan niet beschuldigd worden van domiciliefraude. Maar of domiciliefraude bestaat: man, daar zijn toch al een paar draden aan versleten hier. Nog maar eens mijn dada aanhalen: sociale bescherming zou zeer strikt per individu georganiseerd moeten worden. Ga je toevallig samenwonen, dan heb je minder kosten want je kan die delen: wel, dat is een bonus voor je partner en jij. Het burgerlijk huwelijk kan afgeschaft worden ... bla bla ... |
Citaat:
de regering gaat sociale fraude aanpakken Fred, niet meer, niet minder. en daardoor zal er meer budget overblijven voor de niet frauderende hulpbehoevenden en zwakkeren. ik zou nog kunnen begrijpen dat je het feit dat de regering deze inkomsten op de begroting inschrijft bekritiseert (de inkomsten ervan kunnen mi best ineens de sociale zekerheid ten goede komen en niet de staatsinkomsten) ... maar de sociale fraude an sich goedpraten ??? dat is onetisch en crimineel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O wat zijn we weer grappig :roll:
|
Sorry dbbl
|
504
|
Sorry dbbl
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be