![]() |
contracten gasleverancier
Hallo
Ik ben op zoek naar een gasleverancier. Onmiddellijk hierbij verschillende contracten die tijdsgebonden zijn. Het belangrijkste punt hierbij - naar mijn bescheiden mening - is een contract met: - variabele prijs; - vaste prijs. Wat zijn uw ervaringen hierbij? Voordelen, nadelen, moeilijkheden, opmerkingen, addertjes onder het gras... Noot: In categorie K&K maar toch een ernstige vraag. Misschien een categorie aanmaken voor dergelijke onderwerpen als iemand hulp en/of info nodig heeft. . |
Je kan dat niet voorspellen - vorig jaar bereikte de gasprijs een dieptepunt (1.80 dollar per MMBtu), nu is dat bijna het dubbele (rond de 3) en in 2010 was dat bijna 6.
|
Citaat:
Heb toch maar weer een betere prijs gekregen. |
Citaat:
Ik koop aan als ie goedkoop is. |
Citaat:
Maar aan een vaste prijs is een contract gebonden van 1 jaar - meende ik -, variabel een contract van 3 jaren - of de termijnen zijn omgekeerd. Soit: wat zijn uw bevindingen? Randopmerking bij de termijnen waarbij men steeds wordt gebonden: is dit geen koppelverkoop - dat verboden is? Waar is de tijd dat men gewoon een contract afsloot voor onbepaalde tijd, en men ziet dan maar? Neen: de leveranciers maken het zich gemakkelijk door iedereen contractueel te binden - zie ook gsm-markt :evil: Citaat:
Citaat:
. |
dubbel
. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be