![]() |
BuB prominent aanwezig 11-11-2004
Elf november vond zoals steeds een feestelijk gebeuren plaats aan de congreskolom.
De onbekende soldaat werd geëerd. Iedereen was aanwezig: zijn ouders, de koning, de ministers, de parlementairen, de voorzitters van kamer en senaat, een lading 'stars&stripes'-hoge omes van het leger, en delegaties van plenty landen die België in hun hart dragen. Hartverwarmend was de aanwezigheid van een menigte BuB-sympathisanten met vlag en wimpel. De anders reeds uitzinnige massa werd nu extra opgewarmd door spreekkoren van deze enthousiaste jonge Belgen: "Leve de Koning!" "Leve België!" en talrijke andere pro-Belgische leuzen, weergalmden ten gepaste tijde, zonder de ingetogen momenten te verstoren. Geen dulle reacties van incivieke flaminganten, geen vlaggeroof, geen lakse politie........ Integendeel: bijval alom, scouts die spontaan hun eed aan vaderland en vorst vernieuwden, Belgen van elke leeftijd die spontaan in tranen en gezang losbarstten, .......de Congresstraat bood een hartverwarmend Belgicistisch spektakel, grenzend aan het mystieke. Proficiat, BuB. Jullie zijn jongens(m/v)-van-sta-vast. Jullie optreden heeft mij en miljoenen andere Belgicisten een hart onder de riem gestoken. Dergelijke positieve acties verdienen alle lof. Meer van dattum!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een brede staat, tsjokvol. |
Citaat:
|
Citaat:
BuB-leden met een ware vlaggenzee, en enthousiaste Belgen met tricolore, die het superbe vonden dat de jeugd opnieuw patriottisch uit de hoek komt. |
Citaat:
Jullie kennen dus elkaar of hoe komt het dat jij al die 'evenementen' zo getrouw kunt verslaan? |
Citaat:
En hoe oud waren die doorgaans? |
Citaat:
Citaat:
Blauwe vlaggen met BUB erop, zegt wat mij betreft genoeg. Ik leid daaruit af dat de dragers BuB-sympathisanten zijn. Alleszins geen Vlaamsblokkers-N-Va'ers. Citaat:
Als er dan eens een Belgicistisch evenement plaatsvindt, dan heb ik er met plezier een uurtje voor over om eens de sfeer te gaan snuiven. |
|
Citaat:
Oud-SS'ers zijn niet echt geïnviteerd. :roll: Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Nu weet ik dat je aan het liegen bent. BUBels en "een ware vlaggenzee". :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: |
Citaat:
Niemand kon me ooit op een leugen betrappen. Hoogstens een hyperbool, maar dat is een stijlfiguur. |
Citaat:
|
Waar blijven de BUBbeltjes?
Nog oudstrijdertje aan het uithangen in Brussel, zeker? Staaf, waarom ben jij eigenlijk niet bij hen? |
Citaat:
Dan heb ik verplichtingen, zoals daar zijn:
|
Citaat:
toch een kleine opmerking: Iedereen was aanwezig: zijn ouders, de koning, de ministers, de parlementairen, de voorzitters van kamer en senaat, een lading 'stars&stripes'-hoge omes van het leger, en delegaties van plenty landen die België in hun hart dragen. Zou het kunnen,dat het meer is die Belgie in hunne portefeuille dragen? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be